Twój Zewnętrzny Dział Copywritingu

Outsourcing treści pod Twoją pełną kontrolą

Masz firmę, która potrzebuje mieć swój indywidualny, silny i zauważalny głos w przestrzeni marketingowej? Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu. Zbudujmy razem platformę, która będzie kreowała Twój wizerunek, edukowała Twoich klientów i prowadziła ich za rękę do momentu sprzedaży i dalej. Jeżeli potrzebujesz wsparcia w tworzeniu wartościowych, spójnych i przede wszystkim skutecznych treści - stworzymy dla Ciebie zespół o dowolnej skali i specjalizacjach. 

 

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Zatrudnij nas jako swój zewnętrzny dział ds.:

…content marketingu, e-mail marketingu, PR, social mediów, SEO copywritingu lub tworzenia treści do innych kanałów komunikacji marketingowej.

[2] Dedykowany zespół bez ponoszenia kosztów zatrudnienia

Copywriterzy, researcherzy, redaktorzy, dziennikarze, managerowie projektów, eksperci specjalizujący się w Twojej branży. Odciążymy Cię od czasochłonnych zadań, tworząc skalowalny, zewnętrzny dział, który będzie pracował w ścisłej współpracy z Twoją firmą.

[3] Rozliczenia projektowe lub abonamentowe

Wypracujemy najwygodniejszą dla Ciebie metodę rozliczeń, tak żeby jak najefektywniej wykorzystać Twój budżet. Dzięki takiemu modelowi współpracy możesz łatwo kontrolować koszty.

[4] Masz wszystko pod pełną kontrolą

Damy Ci dostęp do naszej platformy zarządzania projektami oraz przydzielimy indywidualnego Opiekuna, który będzie na bieżąco raportował postęp prac.

Outsourcing treści pod Twoją pełną kontrolą
×
×
×
×
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

Zapoznaj się z naszym autorskim procesem współpracy ze stałymi klientami. Dzięki nim Twoje projekty będą zawsze dobrze zaopiekowane. 

Zobacz, jak działamy --->

  • Poznajemy się

    Na tym etapie chcemy dokładnie zrozumieć, na czym polega Twój biznes oraz poznać obszary, do których chcesz nas zaangażować. Najlepiej ten proces przeprowadzić przez serię wideokonferencji, w których wezmą udział zaangażowane w projekt zespoły. Przygotuj się więc na sporo wnikliwych pytań.

  • Ustalamy zakres działań

    Nie musisz już w tym momencie dokładnie wiedzieć, do czego chcesz nas zatrudnić. Kiedy poznamy lepiej Twoją firmę, sami zaproponujemy Ci obszary, w których możemy pomóc. Być może nawet nie zdajesz sobie z nich sprawy. Mamy bardzo duże doświadczenie w wielokanałowym prowadzeniu działań marketingowych. Doradzimy Ci te najlepsze i najlepiej dostosowane do Twojej indywidualnej sytuacji.

  • Tworzymy zespół

    W zależności od Twoich potrzeb oraz rodzaju współpracy zbudujemy dedykowany zespół, który będzie realizował powierzone mu zadania. Nad całością będzie czuwał Twój Opiekun Klienta, który zadba o to, żeby wszystkie ustalenia realizowane były po Twojej myśli. W tym modelu współpracy nie płacisz za bezczynność. Liczebność zespołu zależy od ilości zadań do wykonania w danym miesiącu.

  • Projektujemy procesy i plany wydawnicze

    Naszym celem jest poukładanie współpracy tak, żeby większość z realizowanych projektów była zaplanowana z wyprzedzeniem. To dlatego zaproponujemy Ci strategicznie zaplanowany cykl wydawniczy. A jeśli to nie będzie możliwe, będziemy realizować projekt wg z góry ustalonych procesów.

  • Optymalizujemy model współpracy

    Zawsze może być lepiej. To nasze motto i dlatego stale staramy się usprawniać nasze procesy. Proponujemy więc co kilka miesięcy spotkać się i porozmawiać o tym, co działa, a co mogłoby być usprawnione. Lubimy pochwały (i sporo ich otrzymujemy), ale cenne są też dla nas konstruktywne uwagi. Masz w nas dojrzałego partnera biznesowego.

Najczęściej Zadawane Pytania

Mam nietypową potrzebę, nie wiem, czy możecie mi pomóc.

Praktycznie wszystkie zlecenia, które realizujemy, są w pewnym stopniu nietypowe. Opowiedz nam o swojej firmie, a my zaproponujemy Ci najlepsze rozwiązanie. Nawet jeżeli nie mamy jakiejś usługi w naszej ofercie, jesteśmy w stanie zbudować zespół, który się nią zajmie. Czujemy się mocni we wszystkim, co wiąże się z tworzeniem i obróbką treści.

Czy pracownicy agencji mogą pracować u nas w biurze?

Raczej nie ma takiej możliwości. Jesteśmy agencją „w chmurze”, wszyscy nasi współpracownicy pracują zdalnie. Oczywiście w wyjątkowych przypadkach możemy zastanowić się nad takim rozwiązaniem lub zorganizowaniem spotkania na żywo.

Czy możecie poprowadzić naszego bloga firmowego?

Tak. To jedna z najczęściej wybieranych przez naszych klientów form stałej współpracy. Możemy zająć się pisaniem i publikowaniem bloga firmowego, a także produkcją Twojego kanału na YouTube czy też branżowego podcastu. Oferujemy Ci kompleksową pomoc w tworzeniu różnego rodzaju kanałów komunikacji z Twoimi klientami.

Czy musimy sugerować tematy i pomysły do publikacji?

Nie jest to konieczne. Znając Twoją firmę oraz jej profil branżowy, możemy sami wybrać tematy i je z Tobą skonsultować. Dysponujemy narzędziami, które pozwalają nam wytypować najlepsze strategicznie zagadnienia. Możemy np. zasugerować Ci listę 20 najczęściej wyszukiwanych tematów i stworzyć content, którego rzeczywiście potrzebują Twoi klienci.

Czy możemy podpisać umowę NDA?

Oczywiście. Możesz do nas przesłać wzór swojej umowy lub skorzystać z zaproponowanego przez nas dokumentu.

Czy możecie tworzyć treści w językach obcych?

Tak. Jednak zazwyczaj bazą do nich są teksty napisane po polsku. W następnej kolejności nasi tłumacze przekładają je na inne języki w ramach tzw. transkreacji.

Czy możemy zacząć od pojedynczego projektu?

Rzuć nam wyzwanie. Pozwól nam się wykazać i przekonać Cię do nas pierwszym wzorowo wykonanym zleceniem.

Czy możecie zająć się kompleksowo naszym SEO?

Tak. Nasi specjaliści od SEO mogą zająć się kompleksowo pozycjonowaniem Twojej firmy w Internecie.  O tej usłudze możesz przeczytać na osobnej stronie.

Czy możecie prowadzić nasz profil w social mediach?

Tak! I zrobimy to jak należy. Więcej o tej usłudze przeczytasz tutaj.

OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

Content writing

Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

Więcej

SEO copywriting

Teksty pozycjonujące, opisy produktów, optymalizacja treści pod kątem wyszukiwarek.

Więcej

E-mail marketing

Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

Więcej