E-BOOKI

    Opublikuj z nami swój własny e-book


    Daj swoim klientom wartościowy produkt, z którego rzeczywiście będą mogli skorzystać. Poradnik związany z Twoją specjalnością? Branżowy raport pełny inspirujących case studies? A może porywający wywiad rzeka z założycielem firmy? Pomożemy Ci w opracowaniu tematu, stworzeniu treści i wydaniu publikacji w atrakcyjnej formie. E-booki to jedne z najlepszych lead magnetów do budowania wartościowej listy e-mailingowej. Ale nie tylko. Być może chcesz uczynić z nich swój produkt, który będziesz sprzedawać? Pomożemy Ci w tym.

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Redaktorzy i copywriterzy o różnych specjalizacjach

    Możesz przyjść do nas z każdym pomysłem, z dowolną tematyką (zgodną z naszym kodeksem etycznym), a my stworzymy zespół, który się tym zajmie.

    [2] Tekst i grafika, redakcja i publikacja

    Zajmiemy się Twoją publikacją od pierwszej literki aż do jej wydania. Zadbamy o projekt graficzny, skład, a nawet dystrybucję.

    [3] Od Ciebie zależy, jaki poziom swojego zaangażowania wybierzesz

    Możesz z nami współtworzyć albo po prostu akceptować. Będziemy Ci wtedy raportować każdy ważny etap tego procesu.

    [4] Gwarantujemy Ci jakość premium

    Potrafimy tworzyć e-booki na naprawdę wysokim, merytorycznym poziomie. Do pracy nad Twoim tekstem wybierzemy najlepszą możliwą osobę.

    Opublikuj z nami swój własny e-book
    ×
    ×
    ×
    ×
    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    W przypadku tworzenia e-booków każdy projekt wydawniczy rządzi się swoimi prawami. Są jednak standardy, których zawsze się trzymamy. Dzięki nim możemy zagwarantować Ci obsługę na najwyższym poziomie. Sprawdź, jak działamy --->

    • Poznajemy się

      Ty już trochę nas znasz. Teraz chcielibyśmy poznać Ciebie. Opowiedz nam o swoich aktualnych celach biznesowych oraz projektach, w których moglibyśmy Ci pomóc. Umówmy się na wstępny briefing i zobaczmy, jak najlepiej „ugryźć” ten temat.

    • Wstępna wycena i plan działania

      Po zapoznaniu się z ramami projektu postaramy się go wycenić. W ten sposób będziesz wiedzieć, w jakich widełkach cenowych będziemy się poruszać. Przedstawimy Ci również nasz pomysł na realizację tego zadania - zapoznamy Cię z każdym jej etapem. Jeżeli zaakceptujesz naszą propozycję, rozpoczynamy projekt.

    • Tworzymy zespół

      Pierwszym etapem będzie stworzenie zespołu, który będzie zajmował się Twoim projektem. Przydzielimy Ci Opiekuna Projektu oraz copywritera lub grupę copywriterów. W przypadku gdy będziemy potrzebowali specjalisty, który dobrze orientuje się w Twojej branży, znajdziemy dla Ciebie taką osobę.

    • Prace nad projektem

      Kolejnym etapem będzie przygotowanie struktury i merytoryki tekstu. Jeżeli zaakceptujesz zaproponowany przez nas koncept, zaczniemy go realizować. Będziemy Ci podsyłać powstające teksty do autoryzacji i kolejnych akceptacji.

    • Oprawa graficzna i skład

      Gdy powstanie pierwsza wersja projektu treści, dołączymy do niej projekt graficzny oraz skład. Powstała w ten sposób makieta będzie punktem wyjścia do kolejnych poprawek oraz uzupełnień. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje zmian z Twojej strony. To jest tekst, który ma być Twoim głosem, głosem Twojej firmy.

    • Ostateczny akcept i publikacja

      Po ostatecznym akcepcie merytorycznym oddajemy teksty do końcowej korekty. Po niej Twój e-book jest gotowy do publikacji. Możemy Ci zaproponować szereg działań marketingowych, w których możesz go wykorzystać z korzyścią dla swojej marki.

    • Stała współpraca

      Jeżeli będziesz zadowolony z naszych działań i zdecydujesz się nawiązać z nami stałą, długoterminową współpracę, omówimy sobie jej przebieg i sposób rozliczania.

    Najczęściej Zadawane Pytania

    Czy redagujecie istniejące teksty?

    Tak. Jeżeli masz materiał źródłowy, na podstawie którego mamy stworzyć e-booka, prześlij go do nas. Przeanalizujemy go i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie. Być może będzie on podstawą do publikacji lub tylko punktem wyjścia, który uzupełnimy o  nowe teksty.

    Czy rozliczacie się za ilość znaków?

    Zazwyczaj nie. Rozliczamy się projektowo, czyli wg stawki ustalonej na początku zlecenia, po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami. Stworzenie e-booka wymaga zazwyczaj zrobienia researchu, który ciężko jest wycenić na podstawie znaków Nie mówiąc już o całym projekcie wizualnym. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę czas spędzony nad danym projektem.

    Od czego zależy cena stworzenia e-booka?

    Będziemy starać się dostosować wycenę do Twojego budżetu. Główne kryteria wyceny to przede wszystkim: poziom skomplikowania projektu, jego tematyka, oczekiwany poziom jakości tekstu (możemy zaproponować Ci mniej lub bardziej doświadczonego copywritera), usługi dodatkowe - takie jak projekt graficzny, infografiki itp. Każdy e-book jest więc projektem bardzo spersonalizowanymi i jego cena zależy od wielu czynników. Wycena jest jednak bezpłatna - więc po prostu odezwij się do nas, a dowiesz się więcej.

    Ile czasu zajmuje proces tworzenia e-booka?

    Od 2 do 10 tygodni. Wszystko zależy od konkretnego projektu. Postaramy się zrealizować Twoje zlecenie jak najszybciej, jednak jako że nie chcemy, żeby kompromisem była jakość, musi to jednak trochę potrwać.

    Czy możecie zaproponować tematykę?

    Tak. Jeżeli poznamy Cię lepiej, zrozumiemy Twój biznes, Twoich klientów i ich potrzeby, to z całą pewnością możemy Ci zaproponować tematykę, która sprawi, że Twój e-book będzie jak najbardziej atrakcyjny pod względem marketingowym.

    Mamy bardzo niszową działalność. Jak znajdziecie eksperta do pisania dla nas tekstów?

    Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

    Co jeśli tekst nam się nie spodoba?

    Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

    Czy uwzględniacie słowa kluczowe?

    Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi

    Content writing

    Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

    Więcej

    Korekta i audyt językowy

    Korekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.

    Więcej

    Ghostwriting

    Napiszemy za Ciebie książkę, która będzie budować Twój personal brand.

    Więcej