NASZ SPOSÓB MYŚLENIA
Zasada wzajemności
W biznesie jak i w życiu - jeżeli chcesz coś dostać, najpierw powinieneś dać coś od siebie. Jeżeli pragniesz, żeby klient Ci zaufał, zapracuj na to. Bezpłatnie dostarczaną wiedzą zbuduj swój ekspercki wizerunek. Im więcej wartości dostarczysz, tym większa szansa, że gdy klient będzie podejmował decyzje zakupowe, to Ty i Twoja firma będziecie jego pierwszym wyborem.
E-booki, raporty branżowe, kursy i tutoriale - to wszystko i jeszcze więcej może być Twoją przepustką do serc i świadomości Twoich klientów. Pamiętaj jednak, żeby materiały, które dostarczasz, były rzeczywiście dobrej jakości. Na rynku jest mnóstwo bezpłatnych treści i tylko te naprawdę wartościowe zostaną zauważone i docenione. Owszem, to inwestycja, ale z pewnością dobra i perspektywiczna.
Przygotowanie wartościowych treści wymaga czasu. Czasu, który dla Ciebie i Twojego zespołu jest towarem deficytowym. Dlatego dajemy Ci dostęp do naszych najlepszych dziennikarzy, researcherów i copywriterów. Opowiedz nam o swoich potrzebach i wspólnie zaprojektujmy materiał, który chcesz wydać. Jeżeli czujesz, że to jest dobry kierunek, ale nie do końca wiesz, jak się poruszać w tym temacie, również możemy Ci doradzić i zaproponować najlepsze dla Ciebie rozwiązania.
Nawet jeżeli Twoja firma działa w bardzo niszowej branży, na podstawie rozmów z Tobą jesteśmy w stanie ustalić, czego potrzebują Twoi klienci i stworzyć treści, które ich zainteresują, być może pomogą rozwiązać nurtujące ich problemy. Niewiele firm na rynku korzysta z tego typu działań marketingowych, więc to, że tutaj jesteś i czytasz ten tekst, daje Ci nad nimi przewagę. Teraz wszystko zależy od Twojej decyzji. Czujesz ten temat?
Skontaktuj się z nami