Naming

    Tworzymy nazwy, które wznoszą marki

     

    Możesz zmienić księgową, siedzibę firmy, a nawet jej logo. Ale zmiana nazwy firmy to jedna z najtrudniejszych zmian jakich można dokonać. I bardzo kosztowna. Dlatego dużo lepiej już na początku tworzenia marki podejść do tego procesu poważnie i odpowiedzialnie.  Tym bardziej, że silna i wyróżniającą się nazwa firmy potrafi zdziałać cuda dla Twojego wizerunku i marketingu. Właśnie takie nazwy tworzymy dla naszych klientów. 

     

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Zespół agencji Naming.pl

    Nad Twoją nazwą będą pracowali specjaliści z naszej siostrzanej agencji - Naming.pl. To jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji namingowych w Polsce.

    [2] Nazwy dla małych i dużych

    Potrafimy dopasować zespół i nasze procesy namingowe do Twoich aktualnych możliwości budżetowych. 

    [3] 75% pracy za 25% ceny

    Komplet propozycji nazw po zapłaceniu kwoty bazowej. Pełną kwotę płacisz jedynie gdy, wybierzesz którąś z naszych propozycji.

    [4] Obsługa prawna

    Nasz specjalistyczny dział prawny zapewni Ci pełną obsługę screeningową oraz prawną tworzonych przez nas nazw.

    Tworzymy nazwy, które wznoszą marki
    ×
    ×
    Dlaczego ten moment jest taki ważny?
    NASZ SPOSÓB MYŚLENIA

    Dlaczego ten moment jest taki ważny?

    Już niedługo zaczniesz wkładać wiele czasu, pieniędzy oraz wysiłku w promocję swojego nowego projektu. W tym jednak momencie, jedną z kluczowych decyzji, którą musisz podjąć jest wybór nazwy. To, że jesteś w tym miejscu i czytasz ten tekst oznacza, że zdajesz sobie sprawę jak ważny to moment i jak wiele może znaczyć dla Twojego biznesu. Nazwa to punkt pierwszego kontaktu z Twoją marką. To mentalny klucz do serc i umysłów Twoich klientów.

    Z naszą pomocą, silną i wyróżniającą się nazwą, możesz obudzić pierwsze emocje, ciekawość i zainteresowanie. Możesz sprawić, że Twoja marka zostanie zauważona i zapamiętana. Odpowiednio dobrane skojarzenia, wygląd nazwy, jej charakter i styl mogą wpływać na podświadomość odbiorców i wywoływać skojarzenia, na których Ci zależy. 

    Według nas, proces tworzenia nazwy to połączenie lingwistycznego warsztatu, strategicznego myślenia oraz dojrzałej kreatywności. Naming wymaga dużej odpowiedzialności i solidnej wiedzy w tym temacie. Warto więc solidnie się zastanowić komu powierzysz to zadanie. Nasza agencja ma już 20 lat doświadczenia w tworzeniu nazw i struktur namingowych. Współpracowaliśmy z takimi firmami jak Orange, Grupa Żywiec, LOT oraz dziesiątkami innych marek.

    Poniżej niektóre ze zrealizowanych przez nas projektów:

     

    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    Dzięki doświadczeniu wyniesionemu z agencji namingowej Naming.pl, wypracowaliśmy solidne i bardzo skuteczne standardy tworzenia nazw dla naszych klientów. Sprawdź, jak działamy --->

    • Briefing

      Przesyłamy Ci dedykowany brief namingowy z prośbą o jak najdokładniejsze wypełnienie go. W ten sposób będziemy mogli się lepiej poznać.

    • Wycena

      Na podstawie briefu przygotowujemy wycenę, która składa się z dwóch kwot: kwota bazowa - kwota za naszą pracę, oraz success fee - kwota, którą zapłacisz jeżeli, wybierzesz i kupisz którąś z zaproponowanych przez nas nazw.

    • Briefing on-line

      Zazwyczaj przed rozpoczęciem prac organizujemy spotkanie on-line, na którym jeszcze raz omawiamy założenia projektu oraz uzupełniamy brief o dodatkowe informacje. Wyposażeni w tę wiedzę możemy zaczynać pracę nad Twoją nazwą.

    • Plan działań

      Mając na stole te wszystkie informacje zaczniemy robić plan. Stworzymy strategię działań, które wykreują nową nazwę Twojej marki - odróżnią ją od konkurencji, sprawią, że będzie zauważalna, unikalna i silna. Wyjaśnimy Ci jak krok po kroku chcemy ten plan zrealizować.

    • Stworzenie zespołu

      Zbudujemy zespół, który zajmie się Twoim projektem. Nad całością będzie czuwał Project Manager, który będzie z Tobą od samego początku, aż do końca projektu. Z szerokiego grona współpracujących z nami namer'ów wybierzemy tych, którzy najlepiej się czują w specyfice Twojej branży.

    • Realizacja

      Na stworzenie zestawu około 20 nazw potrzebujemy około 2-3 tygodni. W tym czasie nasz zespół stworzy kilkaset propozycji, z których wybierzemy te najsilniejsze, które Ci następnie przedstawimy. Z krótkimi eksplikacjami oraz naszymi rekomendacjami. Nazwy przejdą również wstępny screening. 

    • Akceptacja

      Gdy wybierzesz, którąś z zaakceptowanych przez nas nazw, nasz dział prawny ostatecznie sprawdzi jej dostępność rejestracyjną i przedstawi Ci solidny raport na ten temat. Na tej podstawie możesz podjąć ostateczną decyzję o wyborze nazwy.

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi

    Content writing

    Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

    Więcej

    E-mail marketing

    Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

    Więcej

    Korekta i audyt językowy

    Korekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.

    Więcej