To się nazywa sukces
Dobra, silna i zapamiętywalna nazwa to pierwszy krok na długiej drodze do powodzenia Twojego nowego projektu.
Wyruszmy w tę podróż razem.
Możesz zmienić księgową, siedzibę firmy, a nawet jej logo. Ale zmiana nazwy firmy to jedna z najtrudniejszych zmian jakich można dokonać. I bardzo kosztowna. Dlatego dużo lepiej już na początku tworzenia marki podejść do tego procesu poważnie i odpowiedzialnie. Tym bardziej, że silna i wyróżniającą się nazwa firmy potrafi zdziałać cuda dla Twojego wizerunku i marketingu. Właśnie takie nazwy tworzymy dla naszych klientów.
Nad Twoją nazwą będą pracowali specjaliści z naszej siostrzanej agencji - Naming.pl. To jedna z najstarszych i najbardziej doświadczonych agencji namingowych w Polsce.
Potrafimy dopasować zespół i nasze procesy namingowe do Twoich aktualnych możliwości budżetowych.
Komplet propozycji nazw po zapłaceniu kwoty bazowej. Pełną kwotę płacisz jedynie gdy, wybierzesz którąś z naszych propozycji.
Nasz specjalistyczny dział prawny zapewni Ci pełną obsługę screeningową oraz prawną tworzonych przez nas nazw.
Już niedługo zaczniesz wkładać wiele czasu, pieniędzy oraz wysiłku w promocję swojego nowego projektu. W tym jednak momencie, jedną z kluczowych decyzji, którą musisz podjąć jest wybór nazwy. To, że jesteś w tym miejscu i czytasz ten tekst oznacza, że zdajesz sobie sprawę jak ważny to moment i jak wiele może znaczyć dla Twojego biznesu. Nazwa to punkt pierwszego kontaktu z Twoją marką. To mentalny klucz do serc i umysłów Twoich klientów.
Z naszą pomocą, silną i wyróżniającą się nazwą, możesz obudzić pierwsze emocje, ciekawość i zainteresowanie. Możesz sprawić, że Twoja marka zostanie zauważona i zapamiętana. Odpowiednio dobrane skojarzenia, wygląd nazwy, jej charakter i styl mogą wpływać na podświadomość odbiorców i wywoływać skojarzenia, na których Ci zależy.
Według nas, proces tworzenia nazwy to połączenie lingwistycznego warsztatu, strategicznego myślenia oraz dojrzałej kreatywności. Naming wymaga dużej odpowiedzialności i solidnej wiedzy w tym temacie. Warto więc solidnie się zastanowić komu powierzysz to zadanie. Nasza agencja ma już 20 lat doświadczenia w tworzeniu nazw i struktur namingowych. Współpracowaliśmy z takimi firmami jak Orange, Grupa Żywiec, LOT oraz dziesiątkami innych marek.
Poniżej niektóre ze zrealizowanych przez nas projektów:
Dobra, silna i zapamiętywalna nazwa to pierwszy krok na długiej drodze do powodzenia Twojego nowego projektu.
Wyruszmy w tę podróż razem.
Dzięki doświadczeniu wyniesionemu z agencji namingowej Naming.pl, wypracowaliśmy solidne i bardzo skuteczne standardy tworzenia nazw dla naszych klientów. Sprawdź, jak działamy --->
Przesyłamy Ci dedykowany brief namingowy z prośbą o jak najdokładniejsze wypełnienie go. W ten sposób będziemy mogli się lepiej poznać.
Na podstawie briefu przygotowujemy wycenę, która składa się z dwóch kwot: kwota bazowa - kwota za naszą pracę, oraz success fee - kwota, którą zapłacisz jeżeli, wybierzesz i kupisz którąś z zaproponowanych przez nas nazw.
Zazwyczaj przed rozpoczęciem prac organizujemy spotkanie on-line, na którym jeszcze raz omawiamy założenia projektu oraz uzupełniamy brief o dodatkowe informacje. Wyposażeni w tę wiedzę możemy zaczynać pracę nad Twoją nazwą.
Mając na stole te wszystkie informacje zaczniemy robić plan. Stworzymy strategię działań, które wykreują nową nazwę Twojej marki - odróżnią ją od konkurencji, sprawią, że będzie zauważalna, unikalna i silna. Wyjaśnimy Ci jak krok po kroku chcemy ten plan zrealizować.
Zbudujemy zespół, który zajmie się Twoim projektem. Nad całością będzie czuwał Project Manager, który będzie z Tobą od samego początku, aż do końca projektu. Z szerokiego grona współpracujących z nami namer'ów wybierzemy tych, którzy najlepiej się czują w specyfice Twojej branży.
Na stworzenie zestawu około 20 nazw potrzebujemy około 2-3 tygodni. W tym czasie nasz zespół stworzy kilkaset propozycji, z których wybierzemy te najsilniejsze, które Ci następnie przedstawimy. Z krótkimi eksplikacjami oraz naszymi rekomendacjami. Nazwy przejdą również wstępny screening.
Gdy wybierzesz, którąś z zaakceptowanych przez nas nazw, nasz dział prawny ostatecznie sprawdzi jej dostępność rejestracyjną i przedstawi Ci solidny raport na ten temat. Na tej podstawie możesz podjąć ostateczną decyzję o wyborze nazwy.
Powiedzmy to sobie otwarcie – dobra nazwa będzie zarabiać na Ciebie przez cały czas istnienia Twojej firmy. Będzie jak emblemat, podstawa brandingu, na którym zbudujesz rozpoznawalność swojej silnej marki. Dlatego tak ważne jest dobranie idealnej nazwy, która od razu, gdy klient ją usłyszy, zapadnie w pamięć i zawsze będzie się mu kojarzyć z branżą, w której działasz.
Sposobów tworzenia nazwy firmy jest sporo. Przede wszystkim należy wziąć pod uwagę to, że najlepsze nazwy to proste nazwy. Postaw na chwytliwe, krótkie słowa, które są łatwe do wymówienia i zapadają w pamięć. Kreatywność jest oczywiście podstawą w procesie namingu, ale pod warunkiem, że nie przerodzi się w kicz. Granica pomiędzy pomysłowością a tandetą, jeśli chodzi o nazwy, potrafi być niestety bardzo cienka. A chyba nikt nie chce trafić na jedną z tych list w stylu najśmieszniejsze nazwy firm budowlanych 😉
Niestety nie. Wiesz już, że można łatwo przesadzić i bardziej zaszkodzić swojej marce, niż jej pomóc. Ale to nie jedyna trudność. Pamiętaj, że naming to cały proces tworzenia, a nie każdy odnajduje się w zadaniach opartych na kreowaniu. Żeby stworzyć łatwą do zapamiętania nazwę, potrzeba często wielu godzin spędzonych m.in. na rozmyślaniu, pisaniu, kreśleniu, rysowaniu, wertowaniu słowników, szukaniu inspiracji w sieci i poza nią. A przecież nazwa to tylko część budowania marki. Trzeba jeszcze dobrać kolorystykę, która odzwierciedli Twoje cechy i wartości, zaprojektować logo, które będzie współgrało z nową nazwą, wymyślić hasło reklamowe, a najlepiej cały content, którym będziesz promować swoją firmę. Tutaj nic nie może być przypadkowe.
I tu zaczynają się schody, o czym doskonale wiedzą specjaliści od brandingu i namingu. Bardzo często zdarza się tak, że wszystkie wymyślane przez Ciebie nazwy są już zajęte albo nie mają wolnych domen, na których mógłbyś postawić stronę internetową dla Twojej marki. To kolejny powód, dla którego wymyślenie unikalnej nazwy nie należy do najłatwiejszych zadań i w efekcie może stać się dla Ciebie źródłem prawdziwej frustracji.
Aby kreować nazwy firm i produktów, trzeba naprawdę dobrze znać zasady namingu. Dlatego tak ważne jest, by poszukać profesjonalnej agencji marketingowej, która rozumie, czym jest skuteczny naming. Specjaliści z Copywriter.pl wiedzą, że dobry naming to proces, który wymaga odpowiednich umiejętności, wiedzy i narzędzi. W ramach usługi generują kilkanaście propozycji nazwy dla Twojego produktu, usługi czy całej marki. Cały proces tworzenia nazwy poprzedzają briefem i wykonanym ze starannością researchem. Wszystko po to, abyś spośród listy nazw dla Twojej marki znalazł tę jedną jedyną nazwę, z którą się utożsamisz i która będzie napawać Cię dumą.
Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.
WięcejKorekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.
WięcejSkorzystaj z usług jednej z najbardziej doświadczonych agencji namingowych w Polsce.
Wyślij do nas pytanie