Slogany i hasła reklamowe

    Z naszymi hasłami będziesz wielki!

     

    Hasła reklamowe to rolls-royce’y wśród materiałów marketingowych. Zazwyczaj za te oryginalne i rzeczywiście zapadające w pamięć trzeba zapłacić spore pieniądze. Dzięki temu, że w naszej agencji pracuje wielu zdolnych i rzeczywiście kreatywnych ludzi, którzy są dopiero na początku swojej ścieżki zawodowej, masz możliwość zamówienia rolls-royce’a w cenie skody. Jeżeli jednak chcesz, stworzeniem Twojego sloganu lub hasła pozycjonującego może również zająć się Jarek Kaniewski, doświadczony copywriter i CEO naszej agencji.

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Efekty zauważalne już po sekundzie

    Klienci odwiedzający Twoją stronę szukają natychmiastowych informacji. Masz tylko kilka sekund, żeby ich do siebie przekonać. Często decyduje krótkie spojrzenie. Musisz ich zaintrygować! To zadanie wykona slogan reklamowy.

    [2] Nie jedziesz na pustych przebiegach

    Wielu specjalistów od marketingu twierdzi wręcz, że bez hasła reklamowego Twoje logo jest po prostu niekompletne. Jeżeli pozostawisz tę przestrzeń pustą – marnujesz wielki potencjał.

    [3] Możesz się wreszcie sensownie wypowiedzieć

    Często to właśnie hasło reklamowe wyróżni Cię od konkurencji. Masz przewagę, gdyż jako pierwszy potrafisz jasno powiedzieć, kim jesteś i co oferujesz.

    [4] Nie tylko dla dużych misiów

    Może Ci się wydawać, że slogany reklamowe zarezerwowane są tylko dla największych firm i marek. To nieprawda. Dobre hasło reklamowe broni się samo, nawet bez wielkich budżetów i kampanii marketingowych. To inwestycja, która pracuje na siebie 24 godziny na dobę.

    [5] Twój claim to kompas działań marketingowych

    W wielu przypadkach praca z Klientem nad jego hasłem reklamowym jest doskonałym pretekstem, by zatrzymać się i spojrzeć na działania firmy z szerszej perspektywy. Zobaczyć, gdzie jest i dokąd zmierza. Hasło pozycjonujące jest azymutem, którego można się trzymać.

    [6] Emocjonalna pigułka w Twoim marketingu

    Hasło reklamowe pozwala Ci skutecznie zagrać na uczuciach Klienta. Niezwykle istotne jest, z jakim nastawieniem zapuka on do Twoich drzwi.

    [7] Jesteś w dobrym miejscu

    Jesteś na stronie agencji prowadzonej przez jednego z najlepszych specjalistów zajmujących się tworzeniem haseł reklamowych w Polsce. Masz teraz okazję stworzyć dla swojej firmy hasło, które zostanie z nią na lata. Wykorzystaj to. Wycena jest bezpłatna. Nic nie szkodzi zapytać.

    Z naszymi hasłami będziesz wielki!
    ×
    ×
    ×
    Odpal rakiety swojej marki
    NASZ SPOSÓB MYŚLENIA

    Odpal rakiety swojej marki

    Jeżeli masz firmę, to prawdopodobnie masz również logo. Jeżeli tak, to powstaje pytanie, czy wykorzystujesz je właściwie, czy od lat jeździsz z pustym przebiegiem. No dobra, zadamy to pytanie wprost.

    Czy Twoja marka ma swój tagline? Dla tych, którzy nie wiedzą, co to jest, mamy małą ściągawkę:

    Zazwyczaj tagline współistnieje nierozerwalnie z Twoim logo. Jest to emocjonalny komunikat, którym obwieszczasz światu obietnicę swojej marki. Za każdym razem, gdy klient widzi Twoje logo - na stronie internetowej, ulotkach, wizytówkach, materiałach multimedialnych - hasło reklamowe mówi dobitnie, KIM JESTEŚ i jak zmieniasz na lepsze życie swoich klientów. Jest “insertem” dołączanym do każdego spojrzenia. Im lepsze hasło, tym głębiej zagnieżdża się w głowie klienta.

    Co wyróżnia dobry slogan reklamowy?

    1 # Inteligentny i prosty koncept

    Klienci potrafią docenić dobre hasło reklamowe. W jednej chwili powinno ono zagnieździć się w ich głowie. Wielu początkujących copywriterów ma tendencję do tworzenia przekombinowanych, nadkreatywnych haseł reklamowych. Nie tędy droga. Kluczem do umysłu odbiorcy jest prostota oparta na dobrym, inteligentnym pomyśle. Dobre hasła reklamowe są połączeniem kilku prostych słów, które razem tworzą nową jakość.

    2 # Skuteczna komunikacja

    Hasło reklamowe powinno być nośnikiem starannie przemyślanego komunikatu marketingowego. Ustalenie z klientem tego przekazu jest bardzo istotną kwestią. Co z tego, że hasło reklamowe będzie dobre, jeżeli nie będzie niosło ze sobą informacji, na której zależy klientowi? Copywriter, który wymyśla hasło reklamowe, powinien mieć to zawsze na uwadze.

    3 # Oryginalność

    Tworząc hasło reklamowe, trzeba pamiętać o tym, że powinno ono zwrócić na siebie uwagę. Nic nie robi tego lepiej niż nowy bodziec w percepcji odbiorcy. Jeżeli hasło będzie oparte na sztampowym, banalnym pomyśle, z pewnością nie zostanie zauważone, a już tym bardziej zapamiętane. Dobry copywriter szuka nowych dróg dotarcia do umysłu klienta. Wiele z tych dróg jest jeszcze nieodkrytych.

    Nasze porfolio

    Hasła, które stworzyliśmy:

    Pij mleko będziesz wielki.

    Galeria Mokotów. Moje miejsce.

    Rzeczpospolita. Wiesz dobrze.

    Igloo. Fresh Innovations.

    Software mind. Focused on results.

    Artist Tax Consulting. Your talent. Our experience.

    Equilibrium. Równowaga przestrzeni.

    CLS. Catering udanych konferencji.

    DPL. Na szybkim pasie sukcesu.

    Datev.pl. We know IT.

    EPOS. Sztuka kreowania czasu.

    ARC Rynek Opinia. To, co istotne.

    Eurosport. Wielki sport. Wielkie Emocje.

    Carisma. Zmieniamy horyzont Twoich marzeń.

    Chmurka.pl. Serwery najwyższych lotów.

    Aveno Life. Massage starts here.

    Fornett Consulting. Software to move the world.

    Ekleim. Czysta przestrzeń biznesu.

    AG Centrum. The best part of driving.

    Eko Jurty. Natura na okrągło.

    Remed. Nasza wiedza w Twoich rękach.

    Hasło dla ARC Rynek i Opinia
    Case study

    Hasło dla ARC Rynek i Opinia

    Oto wywiad z Panią Magdą Felczak – PR Manager w agencji badawczej ARC Rynek i Opinia. 

    1. W jaki sposób hasło spełniło Wasze oczekiwania względem idealnego dla firmy tagline’u? W jaki sposób hasło budujeWasz wizerunek?

      Magda Felczak: Hasło reklamowe okazało się bardzo trafne dla naszej firmy. Zwróciło ono uwagę na kilka kwestii: przydatność naszych badań, tworzenie ciekawych analiz, z których można wyciągnąć jasne wnioski. Takie hasło było nam potrzebne, zwłaszcza w kontekście zmieniających się realiów w zakresie badania konsumenta i dużej liczby danych dostępnych na rynku. Hasłem podkreśliliśmy naszą główną kompetencję – umiejętność analizowania danych i wyciągania z nich tego, co najbardziej istotne.

    2. Co myślą Państwo o haśle po 6 latach od jego implementacji?

      Magda Felczak: Hasło reklamowe jest nadal aktualne i nośne. Być może za jakiś czas pomyślimy o zmianie, jednak zdecydowanie hasło się nie zdezaktualizowało.

    3. Czy uważają Państwo, że tagline jest potrzebny firmie?

      Magda Felczak: Zdecydowanie tak. To pierwsza informacja, jaką otrzymuje klient od razu po zobaczeniu logotypu. Tagline pozwala się nam wyróżnić na tle konkurencji w pierwszym momencie styku z firmą. Oczywiście im ta znajomość i współpraca z klientem jest dłuższa, tym bardziej to czyny świadczą o firmie, a nie jej logotyp czy slogan. Jednak zdobywając nowych klientów, wchodząc w nowe środowiska, warto mieć znaki rozpoznawcze i w pewien sposób charakteryzujące.

    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    W zależności od Twojego budżetu możemy zaprosić do pracy nad projektem copywriterów o różnym poziomie doświadczenia. Od tych początkujących (starannie wybranych i głodnych sukcesu, młodych talentów) po legendy polskiego copywritingu. Sprawdź, jak działamy --->

    • Briefujesz nas

      Opowiadasz nam o swojej firmie, o biznesie, o tym, co wyróżnia Twoją ofertę i który z najważniejszych komunikatów chcesz przekazać swoim hasłem. Oczywiście możemy Ci pomóc w tym procesie i wspólnie się nad tym wszystkim zastanowić.

    • Wycena

      Na podstawie tych informacji tworzymy wycenę, która rozbija się na dwie kwoty. Kwotę bazową - za naszą pracę i przygotowanie zestawu około 10-15 haseł reklamowych - oraz success fee - kwotę wypłacaną, gdy któreś z zaproponowanych haseł przypadnie Ci do gustu i zechcesz kupić do niego autorskie prawa majątkowe.

    • Zaczynamy pracę

      Nasi copywriterzy ruszają na łowy. Przeczesujemy bezkresną puszczę myślokształtów w poszukiwaniu tego idealnego, najlepszego hasła dla Twojej firmy. Nad hasłem może myśleć grupa copywriterów lub jeden wytypowany przez Ciebie specjalista. Potrzebujemy około 10 dni na przygotowanie naszych propozycji. Oczywiście jeżeli nie masz tyle czasu, możemy się pospieszyć, ale warto jednak dać nam swobodę kreacji - pośpiech nie jest tutaj wskazany.

    • Tworzona jest shortlista

      Ze wszystkich stworzonych przez nas haseł reklamowych tworzona jest lista tych, które według nas są najlepsze. Tę listę wysyłamy do Ciebie.

    • Próbny cykl wydawniczy

      Pierwszy miesiąc naszej współpracy traktujemy jako czas do wzajemnej nauki. Konstruktywne uwagi od Twojego zespołu pomogą nam doszlifować styl przekazu oraz merytorykę tekstów. Liczymy na Twoją wyrozumiałość - dopiero uczymy się głosu i języka Twojej marki. 

    • Wybór hasła

      Prezentujemy Ci hasła wg naszych rekomendacji (te najlepsze na górze). Dajemy Ci czas na zastanowienie. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to już na tym etapie mamy projekt zamknięty. Może się jednak zdarzyć, że żadne z haseł nie przypadnie Ci do gustu. Co wtedy?

    • Debriefing

      W takim przypadku możemy ponownie zrobić telekonferencję i burzę mózgów i zatanowić się jeszcze raz nad wytycznymi briefu, przeanalizować powstałe propozycje i usłyszeć od Ciebie głos konstruktywnej krytyki. Na podstawie zebranych informacji możemy przygotować kolejny zestaw haseł. Ten etap jest dodatkowo płatny.

    Najczęściej Zadawane Pytania

    Skąd mogę wiedzieć, czy ktoś inny nie używa takiego samego hasła?

    Owszem, jest takie ryzyko. Oczywiście sprawdzamy w wyszukiwarce zaproponowane hasła. Na Twoje życzenie możemy też zatrudnić radcę patentowego, który sprawdzi hasło w bazie znaków zastrzeżonych.

    Nie mam dużego budżetu na hasło. To przeszkoda?

    Stworzenie hasła w naszej agencji zaczyna się od kwoty 1000 złotych netto. W tym przypadku stworzeniem hasła zajmie się grupa studentów kursu Copywriting Masterclass w ramach projektu Hasłomat. Więcej informacji tutaj

    Czy tworzycie hasła po angielsku?

    Tak. I dobrze nam to wychodzi.

    Dlaczego muszę płacić kwotę bazową?

    Wymyślanie haseł to ciężka, kreatywna praca. Bez względu na jej wynik, wymaga ona czasu i energii. Dlatego potrzebujemy przed rozpoczęciem zlecenia zabezpieczyć się na wypadek, gdyby żadne hasło nie zostało wybrane. Zdarza się to rzadko, ale jednak.

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi

    Web copywriting

    Teksty na strony internetowe, pisane przez profesjonalnych copywriterów.

    Więcej

    Copywriting sprzedażowy

    Oferty sprzedażowe, landing page, skuteczne teksty perswazyjne.

    Więcej

    Profesjonalny naming

    Nazwy firm, produktów i marek. Systemy nazewnicze, analiza prawna.

    Więcej