NASZ SPOSÓB MYŚLENIA
Daj nam się sprawdzić!
Nawet najlepszy tekst straci na wartości, jeśli będą w nim błędy językowe. Za to kiepski treściowo przekaz, który zostanie zoptymalizowany pod kątem poprawności językowej, będzie się przynajmniej płynnie czytało. Bez względu na to, jaką treść napiszesz, zyskasz na skorzystaniu z naszego audytu językowego. I zyskają Twoi odbiorcy.
Bo to w gruncie rzeczy oni są tu najważniejsi. Od nich zależy to, czy tekst przyniesie Ci zamierzone korzyści. Dlatego dbamy przede wszystkim o to, żeby po naszej redakcji i korekcie był on przyjazny czytelnikowi. Czyli jaki? Pozbawiony błędów językowych. Poprawny stylistycznie i wyedytowany zgodnie ze sztuką edytorską i zasadami typografii. W dodatku logiczny, jasny i jednoznaczny.
Taki tekst czyta się wygodnie, płynnie i szybko. Nie wzbudza on irytacji i dezorientacji. Łatwiej jest skupić na nim swoją uwagę i przeczytać go do końca, co nie jest wcale takie łatwe w czasach szumu informacyjnego, w którym żyjemy.
Jeśli zadbasz o to wszystko, zwiększysz swoje szanse na to, że Twój przekaz wzbudzi zainteresowanie odbiorcy i spełni dokładnie taką rolę, jaką mu przypisałeś. Bo przecież każda treść, którą upubliczniasz - czy to w sieci, czy na tradycyjnych nośnikach - ma określoną funkcję.
To może być dowolny cel, który chcesz osiągnąć. Np. nakłonienie klienta do kupna Twojego produktu lub skorzystania z Twojej usługi, pozyskanie czytelników bloga, przychylna odpowiedź kontrahenta, przyznanie Ci dofinansowania czy wpłacenie donacji na Twoje konto, pozyskanie leadu czy pozytywnej opinii, pokazanie siebie w roli eksperta i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach klientów, otrzymanie propozycji współpracy, efektywne przekazanie informacji współpracownikom czy godne reprezentowanie jakiegoś przedsięwzięcia.
Jak możemy Ci w tym pomóc? Wykonując audyt językowy Twoich treści. Nie oferujemy Ci jednak tylko redakcji i korekty. Pamiętaj, że jesteś w agencji copywriterskiej. Nasi redaktorzy i korektorzy mają niemałe pojęcie o skutecznych strategiach komunikacyjnych z odbiorcą. Zawsze podpowiedzą Ci rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na percepcję przekazu. Czasem może to być użycie innego słowa, zmiana kolejności akapitów czy przeredagowanie budzących wątpliwość fragmentów. Wykracza to poza linearne przeskanowanie tekstu i usunięcie znalezionych błędów językowych. Ale my jesteśmy gotowi na takie wykroczenia ;-).
Zoptymalizujemy content, który już funkcjonuje w sieci i zajmiemy się bieżącymi treściami, które tworzysz lub już stworzyłeś. Rodzaj i długość tekstu nie grają dla nas roli - to może być krótki e-mail lub kilkusetstronicowa książka ekspercka. Zajmiemy się każdą treścią, którą do nas wyślesz. I zadbamy o to, abyś Ty - jako jej autor - dobrze wypadał w oczach swoich odbiorców - pracowników, kontrahentów, przełożonych, klientów czy osób śledzących Cię w mediach społecznościowych.
Skontaktuj się z nami