E-mail Marketing

E-mail marketing żyje i ma się bardzo dobrze.

E-mail marketing to jedna z najbardziej niedocenianych obecnie form komunikacji marketingowej. Tymczasem dzięki skutecznym i konsekwentnym działaniom e-mail marketingowym Twoja firma może zbudować zupełnie nowe źródło generowania sprzedaży opartej na dobrze wyedukowanych, zaangażowanych, lubiących i polecających Twoją markę czytelnikach Twojego newslettera. Niemal każda firma może zbudować ciekawy newsletter. Wystarczy strategiczne podejście, dobry pomysł i jego właściwa egzekucja. Właśnie tym się zajmujemy. 

 

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Od A do Z poprowadzimy za Ciebie Twój e-mail marketing

Nawet jeżeli nie masz doświadczenia w prowadzeniu działań e-mail marketingowych, pomożemy Ci rozwinąć ten wartościowy kanał komunikacji.

[2] Razem stworzymy strategię i lejek sprzedażowy

Zastanowimy się, jak skutecznie pozyskiwać nowych subskrybentów. Wypracujemy tematykę i styl komunikacji oraz zaplanujemy sekwencję maili.

[3] Połączymy e-mail marketing z innymi kanałami komunikacji

W pełni wykorzystamy potencjał tego narzędzia, łącząc go z działaniami content marketingowymi oraz aktywnością w social mediach.

[4] Zautomatyzujemy pozyskiwanie i konwertowanie nowych leadów

Napiszemy dla Ciebie sekwencję e-maili, które będą wysyłane do Twoich subskrybentów. Raz napisane treści będą już zawsze dla Ciebie pracowały.

E-mail marketing żyje i ma się bardzo dobrze.
×
×
×
×
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

E-mail marketing to złożone zagadnienie. Każdy klient potrzebuje zupełnie innego podejścia do tego tematu. Jednak struktura działań jest podobna, a u jej podstaw leży ścisła współpraca pomiędzy Tobą a naszą agencją. Pomóż nam zrozumieć swój biznes i zbudować wokół niego sprawnie działający e-mail marketing.

Sprawdź, jak działamy --->

  • Poznajemy się

    Podobnie jak w przypadku wszystkich innych projektów najpierw musimy się dobrze poznać. Na początku poprosimy Cię więc o wypełnienie szczegółowego briefu, a następnie przeprowadzimy z Tobą jedną lub więcej telekonferencji. Zadamy Ci szereg pytań, które pomogą nam zaplanować strategię przyszłych działań.

  • Tworzymy plan

    Na podstawie pozyskanej od Ciebie wiedzy stworzymy propozycje działań związanych z e-mail marketingiem. Być może zanim ruszymy z newsletterem, potrzebne będzie stworzenie atrakcyjnych lead magnetów, które przełożą się na nowe kontakty. Możemy również przejąć od Ciebie obsługę Twoich dotychczasowych subskrybentów.

  • Dedykowany zespół

    Twoim projektem zajmie się copywriter z doświadczeniem w e-mail marketingu oraz Twój Opiekiun Projektu. W przypadku bardziej rozbudowanych zleceń możemy powiększyć zespół, żeby przyspieszyć prace nad ich realizacją.

  • Obsługa wysyłki

    Jeżeli chcesz, możemy zająć się również obsługą wysyłki Twoich newsletterów, zarządzaniem listą mailingową, odpowiadaniem na maile. Rekomendowaną przez nas aplikacją jest system MailerLite. 

  • Raportowanie i optymalizacja

    Systematycznie będziemy wysyłać do Ciebie statystyki związane z prowadzonymi przez nas działaniami. Naszym celem jest stale optymalizować te procesy. Czasami zmiana tytułu maila może sprawić, że o kilka procent podskoczy konwersja otwarć. Możemy również prowadzić testy A/B.

Najczęściej Zadawane Pytania

Co, jeżeli moja branża jest nieciekawa?

Jeżeli Twój biznes się kręci, to oznacza, że jednak istnieje grupa klientów zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Pomożemy Ci do nich dotrzeć i przekonać ich do dołączenia do Twojego newslettera. Sprofilujemy przekaz i postaramy się, żeby tworzone przez nas treści były dla nich wartościowe i inspirujące.

Jak długie powinny być e-maile?

To wszystko zależy od konceptu, który wybierzemy. Być może skorzystamy z copywritingu konwersacyjnego, storytellingu, a może skupimy się na krótkich, treściwych informacjach. Daj nam się poznać i wspólnie zdecydujemy, co wybrać.

Czy zajmujecie się również grafiką?

Tak. Możemy również przygotować grafiki i infografiki dołączane do wysyłanych e-maili. 

Czy zajmujecie się też pisaniem e-maili ofertowych?

Tak. Możemy również napisać dla Ciebie jeden e-mail sprzedażowy lub całą serię.

Czy możecie poprowadzić mój płatny newsletter?

Oczywiście. Opowiedz nam o swoim pomyśle i założeniach biznesowych. Możemy zbudować zespół, który zajmie się tym projektem i będzie czuwał nad jego realizacją.

Kampania mailingowa – sprawdzony sposób na promocję firmy i zwiększenie sprzedaży

Dlaczego warto zainwestować w profesjonalny email marketing?

Email marketing, jako jedna z form marketingu bezpośredniego, jest skutecznym narzędziem, aby poszerzyć grono klientów firmy, a tym samym zwiększyć rozpoznawalność marki oraz sprzedaż. Posiadając własną bazę mailngową możemy wysyłać spersonalizowane e-maile z informacją o promocjach, nowych produktach czy wydarzeniach. Im bardziej treść maili i newslettera jest dopasowana do potrzeb odbiorców, tym większe szanse, że nasza kampania email marketingowa odniesie sukces. Dlatego, decydując się na wysyłanie wiadomości email z ofertą warto przygotować strategię prowadzenia kampanii oraz zainwestować w profesjonalne narzędzie do email marketingu. Skuteczny e-mail marketing jest więc sprawdzonym sposobem, aby osiągnąć wyższe wskaźniki sprzedaży i konwersji.

 

Skuteczny mailing – jak go robić, aby zwiększyć sprzedaż?

Kampanie e-mail mogą przynieść marce zysk finansowy i wizerunkowy, jeśli są prowadzone w oparciu o przemyślaną strategię. Kluczem do sukcesu jest dopasownie działań email marketingowych do potrzeb naszej grupy docelowej oraz tworzenie angażujących treści wraz z odpowiednim wezwaniem do działania. Opis produktów i usług w wiadomości e-mail musi na tyle zainteresować klienta, aby skłonić go do kliknięcia i zapoznania się z ofertą firmy na stronie internetowej. W przypadku e-mail marketingu ważne, aby wszystkie maile były wysokiej jakości i odpowiednio sformatowane. Warto korzystać z profesjonalnych narzędzi do zarządzania wysyłką wiadomości email. Automatyzacja email marketingu to oszczędność czasu, a zastosowanie szablonów pozwala tworzyć spersonalizowane maile dostosowane do brandingu marki, dodawać linki do mediów społecznościowych i przyciski call-to-action. W ten sposób maksymalizujemy ROI każdej kampanii mailingowej.

 

 

Jak stworzyć własną bazę odbiorców firmowego newslettera?

Pierwszym krokiem skutecznej kampanii e-mail marketingowej jest stworzenie bazy odbiorców wiadomości e-mail i newslettera. Zaoferujmy odwiedzającym naszą stronę internetową coś wartościowego, aby zostawili swój adres e-mail. Warto zautomatyzować ten proces i zadbać, aby nasz potencjalny klient otrzymywał wyłącznie wartościowe i spersonalizowane wiadomości, bez spamu i nietrafionych komunikatów. Możemy wykorzystać social media, aby skierować klientów do formularza na stronie internetowej, gdzie mogą się zapisać na listę mailingową. Zanim zaczniesz wysyłać kampanie e-mail marketingowe przygotuj platformę do wysyłania newslettera, aby ustawić szablony kampanii e-mail oraz sprawdzać wskaźniki i statystyki sprzedażowe.

 

 

Twórz skuteczne kampanie email marketingowe

Email marketing wymaga zaangażowania, wiedzy na temat potrzeb naszych klientów, a także umiejętności pisania kreatywnych, angażujących treści. Wysyłka regularnego newslettera i wiadomości email do swoich klientów, odbiorców naszych produktów i usług, powinna stanowić część strategii sprzedażowej marki. Dlatego sposób przedstawienia oferty w ramach kampanii e-mail marketingowej warto powierzyć specjalistom od email marketingu. Dzięki temu mamy pewność, że wysyłka kampanii mailingowej zwiększy sprzedaż i rozpoznawalność naszej marki. W naszej agencji oferujemy kompleksowe opracowanie i wdrożenie strategii email w opaciu o sprawdzone systemy do e-mail marketingu.

 

 

 

OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

Content writing

Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

Więcej

Zewnętrzny dział copywritingu

Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu.

Więcej

E-booki

Stwórz z nami e-book, który umocni Twoją pozycję eksperta w branży.

Więcej