TEKSTY NA STRONY INTERNETOWE

    Chcesz mieć stronę, która rzeczywiście robi Ci biznes?

    Klient, który odwiedza Twoją stronę, daje Ci szansę. Od Ciebie zależy, czy dobrze ją wykorzystasz. Z pewnością gdyby ten sam klient spotkał się z Tobą osobiście, potrafiłbyś swoim profesjonalizmem, pasją i zaangażowaniem przekonać go do siebie. Naszym celem będzie napisanie tekstów, które będą mówić Twoim głosem. Z każdym otwarciem strony będą pracowały za Ciebie i dla Ciebie.

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Wiemy, jak ważne są dla Ciebie te teksty

    Bardzo uważnie słuchamy Twoich potrzeb i staramy się dobrze poznać Twój biznes. Zwracamy uwagę, żeby każdy przekaz był celowy i spełniał powierzone mu zadania.

    [2] Strategiczne i bardzo holistyczne podejście

    Teksty na strony internetowe często są częścią większej całości. We współpracy z Tobą możemy zaplanować lejek marketingowy, uwzględniający także inne kanały komunikacji.

    [3] Od wizerunku do silnej sprzedaży

    Stworzymy strategiczny plan rozmieszczenia tekstów, haseł oraz linkowania pomiędzy stronami. To będzie strona odpowiadająca potrzebom Twojego biznesu.

    [4] Ścisła współpraca z grafikiem i webmasterem

    Możemy pomóc Ci zorganizować i nadzorować cały proces związany z tworzeniem Twojej strony internetowej.

    Chcesz mieć stronę, która
rzeczywiście robi Ci biznes?
    ×
    ×
    ×
    ×
    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    Copywriting to język, którym biznes komunikuje się ze swoimi klientami. Z naszych doświadczeń wynika, że większość przedsiębiorców nie potrafi rozmawiać w tym języku. Możemy Ci w tym pomóc. W tym celu stworzyliśmy bardzo skuteczny proces tworzenia tekstów na strony internetowe. Wiemy dokładnie, co zrobić, żeby z pozyskanej od Ciebie wiedzy wyłuskać informacje, które przemówią do Twoich klientów i skłonią ich do działania.

    Sprawdź, jak to robimy ——>

    • Wstępny briefing

      Wiemy, że zanim podejmiesz jakiekolwiek decyzje, chcesz od nas otrzymać przybliżoną wycenę. Doskonale to rozumiemy. Po otrzymaniu Twojego zapytania ofertowego postaramy się jak najszybciej oszacować, ile to będzie kosztować. Być może zadamy jeszcze kilka dodatkowych pytań (czasami łatwiej jest nam zadzwonić).

    • Wstępna wycena

      Po zapoznaniu się z Twoimi wytycznymi przygotujemy dla Ciebie wstępną wycenę oraz opiszemy nasz pomysł na realizację Twojego projektu. Przedstawimy Ci również rekomendowanego przez nas copywritera oraz Opiekuna Projektu. Na tym etapie możemy oczywiście zadawać sobie nawzajem dodatkowe pytania. Wszystko to będzie miało na celu jak najlepsze doprecyzowanie ram projektu.

    • Briefing główny

      Jeżeli zaakceptujesz naszą wstępną wycenę, kolejnym etapem będzie przeprowadzenie z Tobą lub delegowanymi przez Ciebie osobami wnikliwego wywiadu. W naszej agencji uważamy, że kluczem do sukcesu w tworzeniu skutecznych tekstów na strony internetowe jest dobrze przeprowadzony briefing. Wszyscy nasi copywriterzy realizują ten proces według ściśle określonych procedur agencyjnych. To etap, podczas którego oczekujemy od naszych klientów współpracy i zaangażowania. Im więcej otrzymamy od Ciebie informacji, im bardziej poznamy i zrozumiemy Twój biznes, tym lepsze będą nasze teksty.

    • Ostateczna wycena i podpisanie umowy

      Po ustaleniu szczegółów projektu nasz zespół przygotuje ostateczną wycenę oraz określi ramy czasowe potrzebne do realizacji Twojego zlecenia. Prześlemy Ci również wypełnioną umowę, przygotowaną na podstawie naszych wspólnych ustaleń. Prace ruszą, gdy otrzymamy od Ciebie 25% zaliczki.

    • Platforma

      Wszystkich naszych klientów zachęcamy do dołączenia do naszego Systemu Obsługi Projektów Agencyjnych. To bardzo wygodne narzędzie, dzięki któremu cała komunikacja, wymiana plików oraz delegowanie zadań odbywają się w jednym miejscu. Obiecujemy, że pokochasz naszą aplikację.

    • Stworzenie dokładnego planu strony

      Pierwszym naszym zadaniem będzie przygotowanie dla Ciebie planu rozłożenia tekstów z uwzględnieniem ich strategicznych elementów oraz nadrzędnych celów każdej ze stron. Czasami jest to bardzo dokładny plan, bywa jednak, że jest on doprecyzowywany wraz z postępami prac. Na tym etapie współpracujemy również z webmasterem, który projektuje warstwę wizualną witryny.

    • Akceptacja etapowa

      W naszej agencji stosujemy metodę etapowej akceptacji tekstów. Po napisaniu kilku kluczowych strategicznie treści nasz copywriter przedstawi Ci ich wstępną wersję. Dzięki temu możesz bardzo szybko się do nich odnieść - zaakceptować dany kierunek lub udzielić wskazówek, co zmienić w tych i przyszłych tekstach. Tego typu podejście minimalizuje ryzyko rozminięcia się z Twoimi oczekiwaniami. Do wszystkich prezentowanych tekstów na bieżąco możesz wnosić swoje uwagi i komentarze. W naszym systemie raportujemy Ci przebieg prac.

    • Oddanie tekstów i korekta

      Po zakończeniu pracy nasz copywriter prześle Ci ostateczny dokument do akceptacji. To czas na wniesienie Twoich ostatecznych poprawek i zmian. Po ich zatwierdzeniu prześlemy całość tekstów do naszej korektorki, która ostatecznie doszlifuje tekst i zadba o to, żeby był on perfekcyjny pod względem stylistycznym i interpunkcyjnym. Na końcu projektu otrzymujesz od nas finalną wersję treści na stronę, gotowych do umieszczenia na Twojej witrynie.  

    • Kontynuacja współpracy

      Dla wielu naszych klientów stworzenie tekstów na stronę to dopiero początek współpracy z agencją. Znając już dobrze Twój biznes, dużo łatwiej będzie zaproponować nam rozwiązania, które jeszcze bardziej go rozwiną. Naturalną kontynuacją współpracy jest prowadzenie bloga firmowego, newslettera lub profilu w social mediach. Mamy również szereg innych usług, które mogą wspierać Twój marketing.

    Najczęściej Zadawane Pytania

    Kto będzie pisał dla mnie teksty?

    W naszym zespole mamy wielu doświadczonych i utalentowanych web copywriterów. W zależności od rodzaju projektu oraz od budżetu, którym dysponujesz, zaproponujemy Ci najbardziej odpowiednią osobę, która stworzy teksty na Twoją stronę internetową. Jeżeli projekt będzie wymagał specjalistycznej wiedzy, przydzielimy Ci copywritera, który ma doświadczenie w pisaniu tekstów na ten konkretny temat. W przypadku bardziej rozbudowanych zleceń możemy stworzyć dla Ciebie zespół  i w ten sposób przyspieszyć pracę nad projektem.  

    Najpierw powinienem mieć gotowy projekt strony czy tekst?

    To klasyczny dylemat typu: co było pierwsze, jajko czy kura? Według nas lepiej jest zacząć od tekstów i haseł - to one powinny być bazą do budowania strategii komunikacji i to do nich powinna być dostosowana grafika na stronie. Tego typu realizacje dotyczą najczęściej witryn, które projektowane są od podstaw. Gdybyś jednak miał już pomysł na projekt strony lub wybrany szablon - w takim przypadku również możemy pomóc. Dostosujemy nasze teksty do projektu strony, sugerując ew. niezbędne modyfikacje w ramach możliwych edycji Twojego szablonu.

    Czy oprócz tekstów możecie zrobić dla mnie stronę?

    Oczywiście. Jeżeli potrzebujesz kompleksowej obsługi, możemy zaproponować Ci współpracę z naszym działem webmasterskim. To bardzo dobre rozwiązanie, gdyż nasi copywriterzy będą wtedy ściśle współpracować z grafikiem i webmasterem. Dzięki temu strona będzie realizowana w jednym miejscu, co znacznie uprości i przyspieszy cały proces. Jeżeli jesteś zainteresowany takim rozwiązaniem - zaznacz odpowiednią opcję, wypełniając formularz ofertowy.

    Co, jeśli Wasze teksty mi się nie spodobają?

    Zazwyczaj w takich przypadkach ucinamy głowę copywriterowi, który zajmował się Twoim projektem i wysyłamy ją do Ciebie (na nasz koszt). A już na poważnie - robimy wszystko, żebyś ostatecznie był w 100% zadowolony z naszej pracy. Właśnie w tym celu wprowadziliśmy proces akceptacji etapowej. Przesyłamy Ci teksty w miarę ich powstawania. Dzięki temu możesz szybko się do nich odnieść i nanieść swoje poprawki. W ten sposób, nawet jeżeli na początku projektu pojawiają się jakieś zgrzyty, szybko możemy to naprawić. W ostateczności możemy zaproponować Ci innego copywritera.

    Czy poprawki i uzupełnienia są wliczone w cenę?

    Na każdym etapie projektu masz możliwość sugerowania zmian i poprawek. Również po przesłaniu przez nas ostatecznej wersji tekstów. Po ich akceptacji projekt uznajemy za zakończony. Oczywiście w przypadku drobnych poprawek nasz copywriter Ci pomoże, jednak gdyby to były duże zmiany, wtedy musisz się liczyć z dodatkowymi kosztami.

    Ile trwa pisanie tekstów?

    To zależy od skali projektu. Zazwyczaj teksty na strony internetowe powstają w 2-3 tygodnie. Tyle czasu potrzebujemy na przeanalizowanie Twojego biznesu i stworzenie właściwej strategii komunikacji. Jeżeli Ci się spieszy, możemy przyspieszyć ten proces, ale im więcej czasu od Ciebie otrzymamy, tym bardziej będziesz zadowolony z końcowego efektu. Oczywiście jeżeli skończymy przed czasem, dostarczymy Ci materiały wcześniej.

    Mamy duży serwis, który wymaga stałej współpracy

    Świetnie! Właśnie w tym się specjalizujemy. Zgłaszając się do nas, otrzymasz stałego Opiekuna Projektu oraz dedykowany zespół copywriterów, którego wielkość będzie zależała od skali Twojego projektu. Z powodzeniem możemy być Twoim zewnętrznym działem copywritingu.

    Co, jeśli potrzebujemy specjalistycznych tekstów?

    Dobry copywriter potrafi bardzo szybko zrozumieć istotę Twojego biznesu i przełożyć te informacje na język Twoich klientów. Jeżeli jednak rzeczywiście projekt będzie wymagał wiedzy eksperckiej, to postaramy się znaleźć dla Ciebie copywritera, który specjalizuje się w Twojej branży.

    Czy piszecie w językach obcych?

    Bazą do naszych tekstów jest zawsze język polski. Możemy jednak w kolejnym etapie przetłumaczyć te teksty na dowolny wybrany przez Ciebie język. Zadbamy o to, żeby nowa wersja językowa była równie dobra jak oryginał. Współpracujemy ze starannie wybranymi tłumaczami, którzy tworzą nowe wersje językowe, mając na uwadze cel przekazu, a nie jego dosłowność. Takie tłumaczenie nazywane jest transkreacją. 

    Czy możecie prowadzić dla mnie również blog firmowy?

    To świetny pomysł! Teksty na stronę internetową są jedynie elementem komunikacji marketingowej, którą powinieneś prowadzić ze swoimi klientami. Możemy stworzyć plan i strategię wydawniczą dla Twoich działań content marketingowych. Wielu naszych klientów współpracuje z nami w ten sposób na zasadach abonamentowych. Budują dzięki temu ekspercki wizerunek swojej marki, jak również dbają o lepsze pozycjonowanie swojej strony w Internecie.

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi