SEO COPYWRITING

    Dobrze znamy Twoją ulubioną pozycję

    Chcesz zwiększyć ruch organiczny na stronie, aby dotrzeć ze swoją ofertą do większej liczby osób? Zadbaj więc o wysokiej jakości treści, które przyciągną zarówno internautów, jak i roboty Google. W takich sytuacjach możesz zdać się na własną intuicję lub zwrócić się do profesjonalistów, wyposażonych w wiedzę, doświadczenie i odpowiednie narzędzia. Stworzymy dla Ciebie nie tylko wartościowe i przyjazne czytelnikom teksty, ale zadbamy także o wysoką pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, stosując tajniki profesjonalnego SEO copywriting’u. 

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Stworzymy treści, których poszukują internauci

    Profesjonalna analiza zapytań w Google to klucz do optymalizacji Twojej oferty w internecie. Zapełnimy stronę treścią, która przykuje uwagę czytelników zmieniając potencjalnych klientów w stałych.

    [2] Zwiększymy ruch organiczny na Twojej stronie www

    Właściwe frazy kluczowe umiejętnie wplecione w tekst oraz inne działania SEO wywindują witrynę w wynikach wyszukiwania. A w połączeniu z wartościowym contentem Twoja sprzedaż poszybuje w górę.

    [3] Dopilnujemy, aby roboty Google pokochały Twój sklep internetowy

    Atrakcyjne opisy produktów nasycone skrupulatnie dobranymi frazami kluczowymi wraz z odpowiednią typografią sprawią, że drzwi Twojego sklepu otworzą się szeroko przed tysiącami potencjalnych klientów.

    [4] Opracujemy optymalną dla Ciebie strategię content marketingową

    Dobrze przemyślana strategia rozmieszczenia i zawartości treści na stronie internetowej jest podstawą, aby odnieść sukces w biznesie. Dlatego oferujemy pełny zakres usług – od layoutu strony, poprzez treści aż po optymalizację SEO witryny.

    Dobrze znamy Twoją ulubioną pozycję
    ×
    ×
    ×
    ×
    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    Skuteczny SEO copywriting to proces, gdzie obok zagadnień technicznych, związanych z algorytmami wyszukiwarek, konieczna jest dobra znajomość opisywanych zagadnień oraz spora doza kreatywności. 
    Poznaj, jak pracujemy, aby SEO działało na Twoją korzyść. --->

    • Wstępny briefing

      Kontaktujesz się z nami i chcesz wiedzieć, ile to będzie kosztować i na kiedy będzie gotowe. To zupełnie zrozumiałe. Jednak, aby odpowiedzieć na te pytania potrzebujemy od Ciebie informacji na temat Twojego projektu. Umawiamy się, więc na rozmowę telefoniczną lub online, a niekiedy omawiamy temat mailowo. Na tym etapie zależy nam, aby poznać Twoje potrzeby związane z treściami na stronę www.

    • Wstępna wycena

      Na podstawie naszej rozmowy lub korespondencji mailowej przygotujemy dla Ciebie wstępną wycenę i termin realizacji zlecenia. Zaproponujemy również copywritera oraz Opiekuna Projektu, który będzie czuwał, aby nasza współpraca przebiegała bez zakłóceń.

    • Główny briefing

      Jeśli zaakceptujesz wstępną wycenę i terminy to przejdziemy do głównego briefing’u, którego celem jest dogłębne poznanie Twojego biznesu oraz potrzeb związanych z SEO. W tym celu wyślemy Ci formularz z pytaniami, a jeśli projekt jest większy to umówimy się również na rozmowę online. Dobry brefing to podstawa skutecznego SEO copywriting’u, dlatego bywamy dociekliwi pytając klientów o ich biznes w sieci. Briefing odbywa się według ustalonych procedur agencyjnych. Na tym etapie będziemy potrzebować Twojego zaangażowania – czasu i chęci, aby odpowiedzieć na nasze pytania. Im więcej uzyskamy od Ciebie informacji, tym teksty, które napiszemy lepiej spełnią swoje cele – informacyjne, sprzedażowe czy wizerunkowe. 

    • Ostateczna wycena i podpisanie umowy

      Gdy już znamy Twoje potrzeby związane ze stroną firmową lub sklepem online prześlemy Ci umowę o współpracy przygotowaną na podstawie naszych wspólnych ustaleń. Prace nad treściami na Twoją stronę ruszą po zaksięgowaniu zaliczki w wysokości 25% całkowitej kwoty projektu.

    • Platforma do współpracy

      Zaproponujemy Ci dołączenie do naszego Systemu Obsługi Projektów Agencyjnych. W systemie będzie odbywać się komunikacja między nami na każdym z etapów projektu, także przesyłanie gotowych tekstów, uwag czy zapytań.

    • Stworzenie strategii content i SEO

      Jest to bardzo ważny etap współpracy, od którego w dużej mierze zależy efekt końcowy naszych działań. Na podstawie analizy działań online konkurencji w Twojej branży oraz Twoich potrzeb związanych z firmą w internecie zaproponujemy Ci strategię content marketingową uwzględniającą SEO. Na strategię składać się będzie m.in. rozmieszczenie tekstów na stronie, rodzaje tekstów, dodatkowy content np. newsletter czy landing page oraz metody optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek. Wspólnie ustalona strategia będzie drogowskazem dla copywritera, Opiekuna Klienta i webmastera w trakcie prac nad Twoim projektem. 

    • Akceptacja etapowa tekstów

      Aby prace nad projektem były jak najbardziej efektywne stosujemy metodę etapowej akceptacji tekstów. Polega ona na sukcesywnym przesyłaniu tekstów przez copywritera wraz z informacją jakie działania SEO zostały zastosowane w przypadku danej treści lub podstrony. Gdy zaakceptujesz przesłane treści, copywriter przystępuje do prac nad tekstami kolejnego etapu. Etapowa akceptacja tekstów daje Ci pełną kontrolę nad postępami prac, a copywriter ma pewność, że podąża w pożądanym przez Ciebie kierunku. Możesz oczywiście zgłaszać uwagi do przesłanych tekstów, a liczba korekt, które nanosi copywriter do tego samego tekstu jest określona w naszej umowie o współpracy.

    • Ostateczna akceptacja treści, korekta i ocena SEO

      Po zakończeniu prac nad Twoim projektem poprosimy Cię o ostateczną, pisemną akceptację treści oraz wdrożonych działań z zakresu SEO. Następnie Twoje teksty trafią do naszej korektorki, która doszlifuje je stylistycznie i interpunkcyjnie. Otrzymasz również raport SEO pokazujący stopień optymalizacji treści i witryny pod wyszukiwarki.

    • Kontynuacja współpracy

      W wielu przypadkach stworzenie tekstów na stronę czy optymalizacja treści pod kątem SEO jest początkiem dłuższej współpracy. Aby utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarkach i wspierać rozwój Twojego biznesu w sieci możemy zaproponować Ci prowadzenie bloga firmowego, newsletter’a czy profilu w social mediach. Nasi specjaliści od SEO mogą także cyklicznie przeprowadzać audyt SEO Twojej witryny, aby wychwycić problemy zanim objawią się w postaci spadku strony w wynikach Google.

    Najczęściej Zadawane Pytania

    Jakie metody SEO stosujecie?

    Wszystkie, które działają i nie naruszają kodeksu etycznego SEO. Dostarczymy Ci wartościowe dla Twoich odbiorców treści nasycone odpowiednią liczbą słów i fraz kluczowych. Zidentyfikujemy zagadnienia, które warto poruszyć w tekstach blogowych, gdyż tych właśnie informacji szukają internauci. Określimy jakiego rodzaju treści powinny znaleźć się na Twojej stronie, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Zastosujemy linkowanie wewnętrzne, a także odpowiednią typografię w tekstach. Przeprowadzimy analizę Twojej konkurencji oraz trendy wśród internautów zainteresowanych Twoją branżą. Zasugerujemy elementy wizualne na stronie takie jak grafiki, infografiki czy video. Wszystko po to, aby zachęcić internautów oraz roboty wyszukiwarek do odwiedzenia Twojej strony lub sklepu.

    Po co mi linkowanie wewnątrz witryny?

    Wewnętrzne linkowanie jest często zaniedbywane przez właścicieli stron internetowych. To źle. Linkowanie wewnątrz strony ma wiele zalet z perspektywy zarówno robotów Google, jak i odwiedzających stronę. Duża siatka linków w obrębie własnej strony ułatwi robotom indeksującym przemieszanie się po niej i szybką indeksację każdej podstrony. Z kolei dla odwiedzających linki będą stanowić logiczną i przydatną nawigację zachęcającą jednocześnie do przechodzenia od jednej treści do kolejnej. A im więcej czasu odwiedzający spędzą na Twojej stronie, tym roboty Google uznają ją za bardziej wartościową dla użytkowników internetu. 

    Czy optymalizacja treści na stronie sprawi, że nie muszę inwestować w płatną reklamę?

    To zależy. Optymalizacja treści na stronie na pewno przyśpieszy rozwój Twojego biznesu online, jednak zapewne nie nastąpi to z dnia na dzień. Z kolei dobrze ustawiona reklama w internecie może błyskawicznie ściągnąć do Ciebie setki nowych klientów. Inwestycja w płatną reklamę powinna stanowić element szerszej strategii marketingowej Twojej firmy, która współgra z działaniami podejmowanymi przez nasz zespół agencyjny. Chętnie doradzimy Ci w tej kwestii i pomożemy ustawić płatne reklamy w social mediach czy Google, jeśli się na to zdecydujesz. 

    Czy dzięki SEO copywriting’owi moja sprzedaż wzrośnie?

    Mamy taką nadzieję. Jeśli powierzysz nam kompleksowe zajęcie się Twoją stroną/sklepem firmowym, od treści po SEO, to nasze działania powinny przynieść dobre rezultaty w postaci lepszej widoczności strony w wyszukiwarkach. Dzięki temu na pewno więcej osób odwiedzi Twoją stronę, jednak czy kupi? To zależy czy Twój produkt lub usługa trafiają w ich potrzeby. Jeśli tak, to możesz liczyć na wzrost sprzedaży.

    Dlaczego optymalizacja treści na stronie jest ważna?

    Optymalizując treści na swojej stronie zwiększasz szansę, że roboty wyszukiwarek odnajdą ją i sklasyfikują jako stronę zawierającą treści, których szukają internauci. Dzięki temu Twoja witryna lub sklep pojawi się wysoko w wynikach Google, co zwiększy konwersję na stronie, czyli liczbę odwiedzających. Wiele z nich zapewne zainteresuje się Twoim produktem czy usługą i dokona zakupu.

    Czy możecie zbudować dla mnie stronę od zera?

    Tak, jest to możliwe. Współpracujemy z doświadczonymi webmasterami, którzy budują strony internetowe dla naszych klientów. Z punktu widzenia strategii marketingowej sytuacja, gdy najpierw powstają treści, a później dopiero strona dostosowana do tych treści, jest optymalna. 

    Czy stosujecie nagłówki i śródtytuły w tekstach?

    Oczywiście. Chwytliwe nagłówki oraz śródtytuły to podstawa dobrego SEO copywriting’u. Odpowiednia struktura tekstu, gdzie występują akapity i śródtytuły ułatwia czytelnikowi zapoznanie się z tekstem, a dla robotów Google jest cenną wskazówką na temat zawartości strony. Tworząc nagłówki i śródtytuły sięgamy do naszych zasobów kreatywności oraz wiedzy na temat SEO.

    Czy tworzycie opisy produktów i kategorii pod SEO?

    Jak najbardziej. Bez odpowiednio zoptymalizowanych opisów produktów i kategorii w sklepie internetowym raczej nie ma co liczyć na sukces w sprzedaży. Więcej na temat procesu optymalizacji opisów w sklepach online przeczytasz w dziale „SEO dla opisów produktów i kategorii”.

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi

    E-mail marketing

    Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

    Więcej

    Zewnętrzny dział copywritingu

    Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu.

    Więcej

    Filmy korporacyjne

    Filmy korporacyjne, case studies, animacje. Od scenariusza do postprodukcji.

    Więcej