A jak się ma Twój blog?
Wiarygodność, ekspercki wizerunek, lepsze SEO, wartościowy content w social mediach - prowadzenie bloga firmowego ma wiele zalet.
A Ty masz to wszystko na wyciągnięcie ręki.
Kliknij i zaczynamy
Przymierzasz się do nowego projektu i wiesz, że będziesz potrzebować porządnego content marketingu? A może już próbowałeś prowadzić blog i zorientowałeś się, że po trzech artykułach zapał do samodzielnego pisania słabnie? Twój dział marketingu potrzebuje kompleksowej obsługi bloga firmowego? Zajmiemy się tym. Od teraz będziesz budować ekspercki wizerunek Twojej marki i wspierać swoją stronę w wyszukiwarkach dzięki profesjonalnej platformie content marketingowej.
KRÓTKO I NA TEMAT:
Nie musisz się martwić o pomysły, treści oraz grafiki. Będziemy pilnować terminów, odpowiadać na komentarze, promować wpisy w social mediach.
Chcemy, żeby Twój blog dostarczał realną wartość czytelnikom. To będą solidnie przygotowane teksty, pisane przez specjalistów.
Na początku współpracy wypracujemy najlepszą strategię content marketingową. Zasugerujemy także tematy, które interesują Twoich klientów.
Będziemy na bieżąco raportować status naszych prac. Twoim projektem zajmie się copywriter, który specjalizuje się w Twojej branży.
Wartościowy i mądrze zaplanowany content to jeden z najważniejszych klocków marketingowej układanki. Budując solidną bazę wiedzy wokół istotnych tematów i słów kluczowych związanych z Twoją branżą, nie tylko edukujesz klientów, ale równocześnie podnosisz ranking swojej strony. Wartościowe treści, celnie odpowiadające na pytania zadawane Google’owi to wysokooktanowe paliwo skutecznego pozycjonowania.
Tworzenie strategii content marketingowej to nie zgadywanka. Dzięki usługom takim jak Semrush, Ubersuggest czy WriterZen możemy identyfikować wartościowe tematy i tworzyć treści w oparciu o realne potrzeby Twoich klientów. Możemy też wyszukiwać zagadnienia o niskiej konkurencyjności i dużej relewantności i w ten sposób tworzyć klastry tematów, które wypełnią luki w Twojej bazie wiedzy. To świetny sposób, żeby niskim kosztem zbudować swój autorytet w danej dziedzinie.
Skończyły się czasy hurtowego kupowania linków i pisania bezsensownych tekstów, wypchanych słowami kluczowymi. Współczesny content marketing to treści skupione wokół realnych potrzeb. Jeżeli Twój blog firmowy będzie właściwie odpowiadał na pytania pojawiające się w głowach Twoich klientów, to Twoja strona, sklep on-line czy też usługa SaaS automatycznie staną się ulubieńcami Google’a. A to oznacza najtańsze i najskuteczniejsze źródło konwersji.
Nasza agencja pomoże Ci zbudować od podstaw strategię content marketingową Twojej marki. Możemy również dokonać analizy Twoich dotychczasowych działań, usprawnić je i kontynuować wg wspólnych ustaleń. Nasz sposób na content marketing to wysokiej jakości teksty, które rzeczywiście dają realną wartość Twoim czytelnikom. Tego typu podejście wymaga współpracy nad zdekodowaniem potrzeb Twoich klientów. Jednak gdy to się uda, powstaje platforma content marketingowa, której wartość rośnie w tempie wykładniczym.
Wiarygodność, ekspercki wizerunek, lepsze SEO, wartościowy content w social mediach - prowadzenie bloga firmowego ma wiele zalet.
A Ty masz to wszystko na wyciągnięcie ręki.
Kliknij i zaczynamySkuteczny content marketing wymaga przemyślanych i mądrze zaplanowanych działań. W agencji Copywriter.pl stworzyliśmy proces, który pomaga zaprojektować, a następnie zbudować blog firmowy przynoszący realne korzyści Twojej marce. Poznaj nasz pomysł na Twój blog firmowy --->
Każdy projekt jest inny i nigdy nie traktujemy go schematycznie. Żeby dobrze wykonać naszą pracę, chcemy poznać i zrozumieć Twój biznes. Liczymy więc, że będziemy mieli okazję porozmawiać na Zoomie. Naszym wspólnym celem są nie tylko dobre teksty na bloga. Blog firmowy powinien przede wszystkim pomagać realizować Twoje cele biznesowe.
Być może już masz pomysł na swój blog firmowy, a może potrzebujesz naszego strategicznego wsparcia. Możemy zaproponować Ci konwencję, styl komunikacji oraz serie tematyczne. W zależności od Twoich potrzeb możemy dostarczać same teksty lub zająć się ich publikacją oraz promowaniem i moderacją w mediach społecznościowych. Od Ciebie zależy zakres naszej współpracy.
Otrzymasz od nas Opiekuna Projektu oraz przypisanego do niego copywritera (lub copywriterów). Jeżeli specyfika Twojej branży wymaga eksperckiej wiedzy, zaproponujemy Ci copywritera lub dziennikarza, który ma doświadczenie w tym temacie. Postaramy się być jak najbardziej samodzielni. Będziemy się zwracać do Ciebie jedynie w kluczowych kwestiach decyzyjnych.
Kolejnym etapem działań będzie stworzenie procesu wydawniczego. Określenie zadań i obowiązków każdej ze stron. Twój dział marketingu może na bieżąco śledzić i modelować nasze działania dzięki wygodnemu systemowi zarządzania projektami.
Pierwszy miesiąc naszej współpracy traktujemy jako czas do wzajemnej nauki. Konstruktywne uwagi od Twojego zespołu pomogą nam doszlifować styl przekazu oraz merytorykę tekstów. Liczymy na Twoją wyrozumiałość - dopiero uczymy się głosu i języka Twojej marki.
Jeżeli będziesz zadowolony z naszych działań, podpisujemy umowę długoterminową. W tym momencie wszystkie trybiki naszej content marketingowej maszyny są już gotowe do działania. Mamy nadzieję, że będzie to tylko jeden z wielu obszarów naszej współpracy.
Biznes i marketing nie stoją w miejscu. Oprócz bieżących modyfikacji i usprawnień w strategii content marketingowej proponujemy również cykliczne rewizje i podsumowania naszych działań. W ten sposób możemy ocenić ich efekty i zaplanować potrzebne zmiany lub modyfikacje. Twój blog firmowy ma być najlepszy w Twojej branży - to jest nasz cel.
Oczywiście. Skontaktuj się z nami. Opowiedz o dotychczasowych doświadczeniach i wyzwaniach. Przekaż nam swoje przemyślenia i oczekiwania. Dokonamy poprawek, rewizję strategii, i możemy ruszać!
Niekoniecznie. Sami możemy proponować Ci pomysły na posty lub serie postów. Potrzebujemy od Ciebie jedynie wytycznych oraz akceptację zaproponowanej przez nas strategii wydawniczej. Chcemy jak najbardziej odciążyć Cię od zadań, które możemy wykonywać samodzielnie.
Dużo zależy od projektu, jego celów marketingowych oraz od budżetu, którym dysponujesz. Posty mogą pojawiać się co tydzień, ale w niektórych przypadkach comiesięczne publikowanie na blogu również ma sens. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o tym.
Jak najbardziej. Przecież dobrze o tym wiesz. Chociaż przede wszystkim liczy się jakość i wartość merytoryczna tekstów. Zaproponujemy Ci nasz pomysł na Twoje publikacje i obiecujemy - nigdy nie będziemy "lać wody" w Twoich publikacjach.
Tak. Jest to dodatkowo płatna opcja, ale jak najbardziej jest to możliwe. Wszystko jest kwestią indywidualnych ustaleń między nami.
Mamy bardzo rozległe kontakty w świecie copywriterów i dziennikarzy. Postaramy się znaleźć prawdziwego eksperta, który dobrze czuje Twoją branżę i potrafi ciekawie i merytorycznie o niej pisać.
W takim przypadku dokonamy potrzebnych poprawek, na postawie merytorycznych uwag z Twojej strony. Chcemy żebyś był w 100% zadowolony z dostarczanych przez nas materiałów.
Tak. Na Twoje życzenie możemy dokonać analizy SEO i sporządzić raport z wytycznymi dla naszych copywriterów. To dodatkowo płatna opcja.
Content writing to z języka angielskiego pisanie treści. Wpisy blogowe, artykuły eksperckie, wartościowe teksty, które możesz rozsyłać za pośrednictwem newslettera czy mediów społecznościowych, e-booki, w których dzielisz się wiedzą branżową – to dziś podstawa działań wizerunkowych i marketingowych. Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja witryna żyła, a klienci nigdy o Tobie nie zapominali, postaw na content writing. To działanie sprzedażowe, które charakteryzuje się naprawdę dużą skutecznością.
Blog już dawno przestał pełnić funkcję internetowego pamiętnika. Dzisiaj jest skutecznym narzędziem biznesowym do budowania pozytywnego wizerunku marki w sieci i tworzenia trwałych relacji z odbiorcami. Publikując specjalistyczne treści, związane tematycznie z Twoją branżą, dzielisz się z potencjalnymi klientami wiedzą, ale przede wszystkim pokazujesz siebie jako eksperta. A nawet możesz stać się autorytetem w swoim zawodzie. Gdy klient będzie szukał usług i produktów związanych z tym, co robisz, masz szansę być jego pierwszym, naturalnym wyborem. Zdołałeś już przecież pokazać mu, w czym się specjalizujesz. A jeśli dbanie o atrakcyjność treści i dawanie nowych rozwiązań będzie Twoją kluczową ścieżką, to zadziała też tutaj reguła wzajemności. Pamiętaj, że w biznesie – jak w życiu – im więcej dajesz, tym więcej możesz otrzymać.
Tworzenie treści to jeden z najlepszych i stosunkowo najtańszych sposobów na pozycjonowanie stron internetowych, sklepów internetowych i profili w social mediach. Należy tylko pamiętać, aby tak komponować treści, by były one odpowiednio nasycone słowami kluczowymi. Dzięki temu możesz zwiększać swoje wyniki SEO, jednocześnie nie zaniżając wartości merytorycznej contentu. A to ten rodzaj marketingu, który potrafi zdziałać największe cuda! Jeśli więc chcesz, żeby Twoja strona www była wysoko w wynikach wyszukiwania, musisz zgłębić tajniki content writingu lub znaleźć content writera, którego specjalnością jest pisanie wartościowych treści.
Tworzenie merytorycznych i atrakcyjnych treści na potrzeby bloga, newslettera itp. wymaga czasu. Warto poprzedzić je analizą SEO oraz solidnym researchem, aby treści rzeczywiście były wysokiej jakości i by odpowiadały na zapotrzebowanie Twoich odbiorców oraz algorytmów Google’a. Musisz również mieć na uwadze to, aby pisać i publikować teksty regularnie. A to niestety niełatwe, gdy ma się na głowie zarządzanie firmą i pracę dla klientów. Jeśli jak większość przedsiębiorców nie masz czasu na działania online, znajdź copywritera, który wie, jak tworzyć specjalistyczne teksty w języku wzbudzającym zainteresowanie Twojej grupy docelowej i przekładać to na zwiększenie sprzedaży.
W agencji Copywriter.pl znajdziesz ich wielu. Skierujemy do współpracy z Tobą specjalistę, który najlepiej odpowie na Twoje zapotrzebowanie i zaproponujemy Ci pomoc w zależności od Twoich możliwości finansowych. Jeśli chcesz, aby Twoja firma działała prężnie i marzysz o stabilności, to będzie idealny wybór. Chcesz się z nami skontaktować? Kliknij w link.
Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu.
WięcejFilmy korporacyjne, case studies, animacje. Od scenariusza do postprodukcji.
WięcejMasz konkretną potrzebę związaną z content marketingiem? Opowiedz nam o tym, a my postaramy się znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.
Wyślij do nas pytanie