PROWADZENIE BLOGA FIRMOWEGO

Stwórz z nami blog firmowy, który konwertuje


Przymierzasz się do nowego projektu i wiesz, że będziesz potrzebować porządnego content marketingu? A może już próbowałeś prowadzić blog i zorientowałeś się, że po trzech artykułach zapał do samodzielnego pisania słabnie? Twój dział marketingu potrzebuje kompleksowej obsługi bloga firmowego? Zajmiemy się tym. Od teraz będziesz budować ekspercki wizerunek Twojej marki i wspierać swoją stronę w wyszukiwarkach dzięki profesjonalnej platformie content marketingowej.

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Profesjonalny blog bez (Twojego) wysiłku

Nie musisz się martwić o pomysły, treści oraz grafiki.  Będziemy pilnować terminów, odpowiadać na komentarze, promować wpisy w social mediach.

[2] Wartościowy content przyjazny dla wyszukiwarek

Chcemy, żeby Twój blog dostarczał realną wartość czytelnikom. To będą solidnie przygotowane teksty, pisane przez specjalistów.

[3] Ściśle ustalona z Tobą strategia wydawnicza

Na początku współpracy wypracujemy najlepszą strategię content marketingową. Zasugerujemy także tematy, które interesują Twoich klientów.

[4] Masz wszystko pod kontrolą

Będziemy na bieżąco raportować status naszych prac. Twoim projektem zajmie się copywriter, który specjalizuje się w Twojej branży.

Stwórz z nami blog firmowy, który konwertuje
×
×
×
×
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

Skuteczny content marketing wymaga przemyślanych i mądrze zaplanowanych działań. W agencji Copywriter.pl stworzyliśmy proces, który pomaga zaprojektować, a następnie zbudować blog firmowy przynoszący realne korzyści Twojej marce. Poznaj nasz pomysł na Twój blog firmowy --->

  • Poznajemy się

    Każdy projekt jest inny i nigdy nie traktujemy go schematycznie. Żeby dobrze wykonać naszą pracę, chcemy poznać i zrozumieć Twój biznes. Liczymy więc, że będziemy mieli okazję porozmawiać na Zoomie. Naszym wspólnym celem są nie tylko dobre teksty na bloga. Blog firmowy powinien przede wszystkim pomagać realizować Twoje cele biznesowe.

  • Ustalamy strategię i zakres działań

    Być może już masz pomysł na swój blog firmowy, a może potrzebujesz naszego strategicznego wsparcia. Możemy zaproponować Ci konwencję, styl komunikacji oraz serie tematyczne. W zależności od Twoich potrzeb możemy dostarczać same teksty lub zająć się ich publikacją oraz promowaniem i moderacją w mediach społecznościowych. Od Ciebie zależy zakres naszej współpracy. 

  • Tworzymy zespół

    Otrzymasz od nas Opiekuna Projektu oraz przypisanego do niego copywritera (lub copywriterów). Jeżeli specyfika Twojej branży wymaga eksperckiej wiedzy, zaproponujemy Ci copywritera lub dziennikarza, który ma doświadczenie w tym temacie. Postaramy się być jak najbardziej samodzielni. Będziemy się zwracać do Ciebie jedynie w kluczowych kwestiach decyzyjnych.

  • Ustalamy procesy i zadania

    Kolejnym etapem działań będzie stworzenie procesu wydawniczego. Określenie zadań i obowiązków każdej ze stron. Twój dział marketingu może na bieżąco śledzić i modelować nasze działania dzięki wygodnemu systemowi zarządzania projektami.

  • Próbny cykl wydawniczy

    Pierwszy miesiąc naszej współpracy traktujemy jako czas do wzajemnej nauki. Konstruktywne uwagi od Twojego zespołu pomogą nam doszlifować styl przekazu oraz merytorykę tekstów. Liczymy na Twoją wyrozumiałość - dopiero uczymy się głosu i języka Twojej marki. 

     

  • Stała współpraca

    Jeżeli będziesz zadowolony z naszych działań, podpisujemy umowę długoterminową. W tym momencie wszystkie trybiki naszej content marketingowej maszyny są już gotowe do działania. Mamy nadzieję, że będzie to tylko jeden z wielu obszarów naszej współpracy.

  • Cykliczne rewizje i usprawnienia

    Biznes i marketing nie stoją w miejscu. Oprócz bieżących modyfikacji i usprawnień w strategii content marketingowej proponujemy również cykliczne rewizje i podsumowania naszych działań. W ten sposób możemy ocenić ich efekty i zaplanować potrzebne zmiany lub modyfikacje. Twój blog firmowy ma być najlepszy w Twojej branży - to jest nasz cel.

     

Najczęściej Zadawane Pytania

Czy możecie przejąć prowadzenie istniejącego bloga?

Oczywiście. Skontaktuj się z nami. Opowiedz o dotychczasowych doświadczeniach i wyzwaniach. Przekaż nam swoje przemyślenia i oczekiwania. Dokonamy poprawek, rewizję strategii, i możemy ruszać!

Czy muszę dostarczać materiały do postów?

Niekoniecznie. Sami możemy proponować Ci pomysły na posty lub serie postów.  Potrzebujemy od Ciebie jedynie wytycznych oraz akceptację zaproponowanej przez nas strategii wydawniczej. Chcemy jak najbardziej odciążyć Cię od zadań, które możemy wykonywać samodzielnie.

Jak często powiny pojawiać się posty?

Dużo zależy od projektu, jego celów marketingowych oraz od budżetu, którym dysponujesz. Posty mogą pojawiać się co tydzień, ale w niektórych przypadkach comiesięczne publikowanie na blogu również ma sens. Skontaktuj się z nami i porozmawiajmy o tym.

Czy długość ma znaczenie?

Jak najbardziej. Przecież dobrze o tym wiesz. Chociaż przede wszystkim liczy się jakość i wartość merytoryczna tekstów. Zaproponujemy Ci nasz pomysł na Twoje publikacje i obiecujemy - nigdy nie będziemy "lać wody" w Twoich publikacjach.

Czy możecie sami umieszczać materiały w naszym WordPressie?

Tak. Jest to dodatkowo płatna opcja, ale jak najbardziej jest to możliwe. Wszystko jest kwestią indywidualnych ustaleń między nami.

Mamy bardzo niszową działalność. Jak znajdziecie eksperta do pisania dla nas tekstów?

Mamy bardzo rozległe kontakty w świecie copywriterów i dziennikarzy. Postaramy się znaleźć prawdziwego eksperta, który dobrze czuje Twoją branżę i potrafi ciekawie i merytorycznie o niej pisać.

Co jeśli tekst nam się nie spodoba?

W takim przypadku dokonamy potrzebnych poprawek, na postawie merytorycznych uwag z Twojej strony. Chcemy żebyś był w 100% zadowolony z dostarczanych przez nas materiałów.

Czy uwzględniacie słowa kluczowe?

Tak. Na Twoje życzenie możemy dokonać analizy SEO i sporządzić raport z wytycznymi dla naszych copywriterów. To dodatkowo płatna opcja.

Content writing w pigułce, czyli kiedy zlecić content writerowi tworzenie tekstów dla swojej marki?

 

Co to za rodzaj usługi marketingowej?

Content writing to z języka angielskiego pisanie treści. Wpisy blogowe, artykuły eksperckie, wartościowe teksty, które możesz rozsyłać za pośrednictwem newslettera czy mediów społecznościowych, e-booki, w których dzielisz się wiedzą branżową – to dziś podstawa działań wizerunkowych i marketingowych. Jeśli zależy Ci na tym, aby Twoja witryna żyła, a klienci nigdy o Tobie nie zapominali, postaw na content writing. To działanie sprzedażowe, które charakteryzuje się naprawdę dużą skutecznością.

Po co tworzyć dodatkowe treści, skoro są media społecznościowe i www?

Blog już dawno przestał pełnić funkcję internetowego pamiętnika. Dzisiaj jest skutecznym narzędziem biznesowym do budowania pozytywnego wizerunku marki w sieci i tworzenia trwałych relacji z odbiorcami. Publikując specjalistyczne treści, związane tematycznie z Twoją branżą, dzielisz się z potencjalnymi klientami wiedzą, ale przede wszystkim pokazujesz siebie jako eksperta. A nawet możesz stać się autorytetem w swoim zawodzie. Gdy klient będzie szukał usług i produktów związanych z tym, co robisz, masz szansę być jego pierwszym, naturalnym wyborem. Zdołałeś już przecież pokazać mu, w czym się specjalizujesz. A jeśli dbanie o atrakcyjność treści i dawanie nowych rozwiązań będzie Twoją kluczową ścieżką, to zadziała też tutaj reguła wzajemności. Pamiętaj, że w biznesie – jak w życiu – im więcej dajesz, tym więcej możesz otrzymać.

Content writing a skuteczna strategia SEO

Tworzenie treści to jeden z najlepszych i stosunkowo najtańszych sposobów na pozycjonowanie stron internetowych, sklepów internetowych i profili w social mediach. Należy tylko pamiętać, aby tak komponować treści, by były one odpowiednio nasycone słowami kluczowymi. Dzięki temu możesz zwiększać swoje wyniki SEO, jednocześnie nie zaniżając wartości merytorycznej contentu. A to ten rodzaj marketingu, który potrafi zdziałać największe cuda! Jeśli więc chcesz, żeby Twoja strona www była wysoko w wynikach wyszukiwania, musisz zgłębić tajniki content writingu lub znaleźć content writera, którego specjalnością jest pisanie wartościowych treści.

Kiedy zlecić tworzenie tekstów copywriterowi?

Tworzenie merytorycznych i atrakcyjnych treści na potrzeby bloga, newslettera itp. wymaga czasu. Warto poprzedzić je analizą SEO oraz solidnym researchem, aby treści rzeczywiście były wysokiej jakości i by odpowiadały na zapotrzebowanie Twoich odbiorców oraz algorytmów Google’a. Musisz również mieć na uwadze to, aby pisać i publikować teksty regularnie. A to niestety niełatwe, gdy ma się na głowie zarządzanie firmą i pracę dla klientów. Jeśli jak większość przedsiębiorców nie masz czasu na działania online, znajdź copywritera, który wie, jak tworzyć specjalistyczne teksty w języku wzbudzającym zainteresowanie Twojej grupy docelowej i przekładać to na zwiększenie sprzedaży.

Potrzebujesz dobrego content writera?

W agencji Copywriter.pl znajdziesz ich wielu. Skierujemy do współpracy z Tobą specjalistę, który najlepiej odpowie na Twoje zapotrzebowanie i zaproponujemy Ci pomoc w zależności od Twoich możliwości finansowych. Jeśli chcesz, aby Twoja firma działała prężnie i marzysz o stabilności, to będzie idealny wybór. Chcesz się z nami skontaktować? Kliknij w link.

OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

E-mail marketing

Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

Więcej

Zewnętrzny dział copywritingu

Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu.

Więcej

Filmy korporacyjne

Filmy korporacyjne, case studies, animacje. Od scenariusza do postprodukcji.

Więcej