• ZADZWOŃ DO MNIE: 12 345 44 94

images

 

Mam dla Was propozycję udziału w dość nietypowym, eksperymentalnym konkursie na kreatywność. Zabawę nazwałem Wyścig Postów. W celu przeprowadzenia tej zabawy założyłem na Facebook’u stronę The Course of Life.  Strona działa raptem kilka dni publikując różnego rodzaju posty obrazkowe – motywacyjne, śmieszne, intrygujące, lifestylowe. Strona jest międzynarodowa, angielsko języczna ale skierowana na rynek indyjski. Powodów tego jest kilka: tu aktualnie mieszkam, Hindusi lubią like’ować na potęgę, koszt dotarcia do nich jest b. tani.

O CO CHODZI?

Waszym zadaniem jest wymyślenie i zaprojektowanie posta, który zdobędzie największą popularność i wygra Wyścig Postów czyli w określonym czasie zdobędzie największą ilość like’ów.

Wszystkie posty zostaną opublikowane w tym samym czasie. Każdy z nich otrzyma dzienny budżet reklamowy 3$ i będzie wyświetlony tej samej grupie docelowej (kobiety mężczyźni 18+, Indie). Wygra post/mem, który pod koniec dnia zdobędzie największą ilość like’ów.
Zrobiłem mały eksperyment i mój rekordowy post – w budżecie 3$ – wygenerował prawie 1000 like’ów.

Chodzi więc o coś podobnego – grafika + hasło/tekst – czyli coś czym zajmują się copywriterzy, no nie?

Jestem pewien, że możecie postarać się o jeszcze lepszy wynik. Im ciekawszy, bardziej kreatywny post – tym więcej lików i więcej udostępnień.

Udział w konkursie jest płatny. Koszt to 20 złotych (14 złotych przeznaczone jest na jednodniowy koszt płatnej promocji – 6 złotych to zrzuta na nagrodę dla zwycięzcy.

Do projektowania posta proponuję używać www.canva.com – rozmiar posta to 940px na 788px. W poście powinno się znaleźć logo strony tutaj link.

ZASADY:

  1. Posty są w języku angielskim.
  2. Są to Twoje własne pomysły nie naruszające własności intelektualnej innych osób.
  3. Tematyka postów dowolna w obrębie – motywacja, inspiracja, duchowość, rozwój, śmieszne, a przede wszystkim kreatywne.
  4. Cel – jak największa ilość like’ów w ciągu trwania wyścigu – wyścig trwa do wyczerpania dziennego budżetu.
  5. To nie jest poważny konkurs więc nie będę pisał więcej zasad – gdyby jakieś pytania pojawiały się częściej z Waszej strony – to je uwzględnię w regulaminie.

 

Zgłoszenia

Konkurs ruszy, gdy uzbiera się przynajmniej 10 zawodników. Do tego czasu można przesyłać (jarek@copywriter.pl – temat – Wyścig Postów) pliki graficzne. Muszą jednak trzymać poziom – jeżeli będą niskiej jakości graficznej i kreatywnej – nie wezmą udziału w konkursie. Jeżeli zgłoszona grafika się zakwalifikuje – wyślę mój numer konta na które należy wpłacić 20 złotych. Odpowiadam tylko osobom, których grafika się zakwalifikuje. Jeżeli do 2-3 dni nie uzyskasz odpowiedzi – znaczy się, że sorry.

Nagroda

Cała pula 6PLN, które się uzbierają. Czyli nagroda pieniężna w zależności od tego ile osób weźmie udział w konkursie. Plus opublikowanie posta na moim FanPagu. No i oczywiście historyczne zwycięstwo w pierwszym tego typu konkursie.

 

Wszystko jasne? Jeżeli nie to piszcie a ja będę tutaj odpowiadał na najczęściej pojawiające się pytania.