Powiedz, ale tak szczerze - czytasz uważnie teksty na stronach internetowych?

Czy tylko omiatasz je wzrokiem?

Spoko. Ja też tak robię.

W 90% teksty na strony internetowe nie nadają się do czytania.*

Są nudne, sztampowe i najczęściej o niczym. Jedno wielkie lanie wody.

Ale wiesz co? Wcale nie musi tak być. Bo ludzie lubią czytać!

Jeżeli tylko Twój tekst przykuje ich uwagę i ją utrzyma, to z chęcią dowiedzą się o tym,
co masz im do powiedzenia.

A to otwiera przed Tobą GIGANTYCZNE możliwości! 

Mając dobre, autentyczne teksty, zostawiasz daleko w tyle tysiące stron, które na własne życzenie są niemowami

A wiesz, co to oznacza? 

W marketingowym gąszczu właśnie trafiłeś na niewydeptaną ścieżkę, 
która prowadzi Cię prosto do nowych klientów. HA!

Tej ścieżki nie zauważa większość firm skupionych na wybuzerowanych stronach, na których roi się od "najwyższej jakości usług", "zrównoważonych strategii rozwoju" i innych "szytych na miarę rozwiązań".

Wiesz o czym mówię, prawda? 

Chcesz  się rzeczywiście WYRÓŻNIĆ?

Napiszmy więc na Twoją stronę internetową teksty, które będą naprawdę czytane.

Teksty, które poprowadzą Twojego klienta dokładnie tam, dokąd chcesz go zabrać. 

Z pomysłem i bez lania wody. Pokażmy, jak Twoje produkty i usługi mogą uczynić czyjeś życie lepszym. Przedstawmy korzyści obdarte ze sztuczności i zbędnego nadęcia. 

Proste, fajne teksty, pod którymi możesz się podpisać obiema rękami. 

Jakby to były Twoje słowa i myśli. 

Oczywiście to wszystko zrobione z głową, z wykorzystaniem sprawdzonych i skutecznych zasad copywritingu. 


Ale, ale! Co jest? Dostrzegam w Tobie zwątpienie.

Nie wyobrażasz sobie jak ktoś spoza Twojego biznesu może pisać o nim w Twoim imieniu?

Myślisz: "Chłopaku, jesteś przecież TYLKO copywriterem. Nie żyjesz moją pracą.
Nie stawiasz czoła tym samym problemom.

Jak w takim razie ŚMIESZ TWIERDZIĆ, że będziesz teraz moim głosem?"

Rozumiem to. Mogę Cię jednak uspokoić.

Wiem, jak Ci pomóc.

Napisałem teksty dla ponad 250 stron internetowych. M.in. dla takich klientów jak Asseco Polska, SII Polska, Igloo, PZU, Compensa, Optegra, EPOS i wielu innych. Dużych i małych.

Pomagam bankom, firmom ubezpieczeniowym, salonom fryzjerskim, lodziarniom, pralniom, producentom pomidorów, statków, pociągów i bram garażowych.

Pracowałem dla większości branż w Polsce. Ze sporymi sukcesami.

Zresztą zobacz sam:

Niestety, nie mogę się z Panem zgodzić.


Nie wyszło wcale fajnie, w mojej ocenie wyszło REWELACYJNIE! Tekst pozbawiony jest marketingowych banałów i sprawia, że chce się go czytać.

Mamy coraz więcej klientów!


Teksty są super! Myślę, że nie tylko mi się one podobają.

Dziękuję za owocną współpracę!!!


Joanna Lis Fox Boot Camp

Żeby każdy przejawiał taki stopień profesjonalizmu Polska byłaby bardzo pięknym krajem.

Po takim „O Nas” zaraz sama coś od siebie kupię!


Marta Malinowska Todos Santos

Piotr miał rację, jest Pan mistrzem!

To co kręci większość copywriterów to pisanie. Dla mnie to sprawa drugorzędna/techniczna. 

Prawdziwy copywriting odbywa się zupełnie gdzie indziej. Cechuje go ciekawość, głód wiedzy i zrozumienia Twojego biznesu. 

Podczas mojego kursu Copywriting Masterclass podstawową umiejętnością, której uczę moich studentów, jest właściwy brifing (transfer wiedzy od klienta do copywritera).

Poświęcam temu procesowi dużo uwagi. JEST BARDZO WAŻNY.
Bez sukcesu na tym etapie wszystkie inne skazane są na porażkę.

Mój TATA odnosił sukcesy jako przedsiębiorca. Moja MAMA była ciepłą i mądrą kobietą. Połączenie ich genów wykształciło we mnie coś, co nazywam empatią biznesową.

Fascynuje mnie każdy projekt biznesowy. Umiem pytać, słuchać i wyciągać wnioski.

To wszystko, by w pełni zrozumieć Twój projekt, utożsamić się z nim. 

Będę drążył. Dociekał. Bez udawania, że coś rozumiem, gdy tak naprawdę nie wiem o co chodzi. Do skutku.

Tylko w ten sposób poznam Twój projekt, jego otoczenie, wszystkie zależności i powiązania biznesowe. Następnie stworzę sobie w głowie właściwy profil Twoich klientów. 

Ten proces działa nie zależnie od tego czy jest to sklep z obuwiem, czy software house zajmujący się Big Data.

Kiedy nasycę się już informacjami, połączę je z wiedzą i doświadczeniami, 
o które wzbogaciło mnie prawie 20 lat pracy w copywritingu. 

Dopiero wtedy ruszę z pisaniem.

I to się sprawdza! 

Podoba mi się Pana podejście! Bez dodatkowych konsultacji stworzył Pan tekst, który jest bardzo wartościowy i stanowi dobrą podstawę do naszej komunikacji z klientem.

Artur Wiza, Dyrektor Zarządzający Obszarem Komunikacji Korporacyjnej

ASSECO POLAND

Wiem, że i Ty chcesz mieć dobre teksty na stronę internetową.

W końcu dlatego tutaj trafiłeś.

Napiszę je dla Ciebie. Teksty pełne istotnych myśli, które zagnieżdżą się w głowach Twoich klientów, jakby były ich własnymi. Teksty, które zbliżą ich do Ciebie. 

Będziesz miał ich uwagę, będziesz miał ich przychylność. Będziesz z nimi w kontakcie. 

Teraz jednak to Ty musisz podjąć decyzję. 

To co, działamy?

                         

Chcesz bezpłatną wycenę?

Opowiedz mi o swoim projekcie. Skontaktuję się z Tobą jeszcze dziś lub najpóźniej jutro.


LUB ZADZWOŃ   604 77 34 67