Zdradzę Ci sekret. Nie jakiś tam byle sekret. 

Mój największy, skrzętnie ukrywany (do tej pory) sekret zawodowy.

CEL, jaki chcę osiągnąć w tym życiu, to zdobyć OSCARA za scenariusz filmowy. I wiesz co?

Jestem przekonany, że tak się stanie. Nie za rok, nie za pięć… ale kto wie może za dziesięć lat?

W szufladzie czeka już kilka tekstów, a w głowie mnóstwo pomysłów. 

Teraz potrzebuję tylko czasu. Bo jak widzisz wiary w siebie mi nie brakuje...

A tymczasem opowiadam historie poprzez storytelling.



Może chcesz, żeby główną bohaterką jednej z nich stała się Twoja marka?

Będzie to naturalna, wyrazista i wielowymiarowa postać.

Taka, którą się lubi, i którą chce się mieć blisko siebie .

Ludzie KOCHAJĄ historie. I to wcale nie jakieś skomplikowane wielowątkowe, twory. 

Te proste, autentyczne, blisko związane z życiem.

Każda firma ma taką historię. Prawie żadna nie zdaje sobie z tego sprawy. 



CZY STORYTELLING DZIAŁA?

Potwierdza to już sam fakt, że czytasz to zdanie. Zacząłem ten tekst od podzielenia się z Tobą moją osobistą historią. Czymś autentycznym i szczerym. Wywołałem w ten sposób emocje, sprowokowałem Cię do myślenia. 

Coraz więcej marek uświadamia sobie, że bez storytellingu ich przekaz jest niekompletny.

I nie mówię tutaj tylko o dużych firmach. Również te mniejsze zauważają w storytellingu swoją szansę.

Relatywnie niewielkim kosztem mogą dokonać wielkiej rzeczy. 

Dotrzeć do świadomości swojego klienta.

Tutaj masz przykład jednej z takich historii, którą opowiedziałem (nieco drętwym, ale własnym) głosem Wojtka, właściciela firmy Bylight:

Co oznacza stwierdzenie, że ludzie wiążą się z jakąś marką? Biorą sznurek i robią supeł?

Tym co wiąże nas z jakimś brandem są emocje. Prawdziwe, płynące z naszego wnętrza.

W czasach, gdy przepływem informacji rządzą social media, storytelling jest jedynym zrozumiałym językiem Twojej marki.

Każda inna forma komunikacji, prędzej czy późnej skazana jest na porażkę. 

Jeżeli nie nadasz swojej marce osobowości, nie osadzisz jej w wiarygodnej, zbudowanej na Twoim wewnętrznym przekonaniu historii, NIE MA CIĘ.

Twoje posty to jedynie rozpaczliwe próby zwrócenia na siebie uwagi.

Możesz ją kupować konkursami, płatnymi klikami, ale nigdy nie dotrzesz nimi tam,
gdzie dociera storytelling. 

Jesteś jak ktoś, kto chce desperacko zwrócić na siebie uwagę, a tak naprawdę nie ma nic ciekawego do powiedzenia. 

A MASZ? Czy WIESZ kim jesteś? Czy wiesz, co chcesz zakomunikować światu? 

Masz świetne produkty, starasz się, ale czy kogoś to obchodzi?

Ludzie kochają historie. Im bardziej autentyczne, płynące prosto z serca, tym chętniej ich słuchają.

Pokazanie prawdziwej twarzy Twojej firmy, osadzenie jej w ludzkim, autentycznym wymiarze i wplecenie tego wszystkiego w historię - tym zajmuje się storytelling.

Pomogę Ci zbudować narrację na blogach, w mediach społecznościowych, możemy razem tworzyć materiały wideo.

To nie będzie freestyle, ale starannie zaplanowane działania, nastawione na konkretne cele - krótko i długoterminowe.

Stworzymy bazę.

Tak, że następnym razem, gdy będziesz chciał się odezwać, powiedzieć coś w imieniu swojej marki, będziesz czuł pewność, że to co mówisz  wypływa z Twojego wnętrza. 

Zauważysz, że tak naprawdę opowiadanie o swojej marce sprawia Ci przyjemność.

Nikt nie rozpoczyna żadnego projektu nie będąc z nim emocjonalnie związany. 

Czasem o tym zapominamy, ale gdzieś tam głęboko wciąż to w nas żyje.

Pomagam dokopać się do tych emocji, wydobyć je na światło dzienne. To o tym chcą czytać Twoi klienci, to ich rusza, to sprawia, że ich obchodzisz.

Pomogę Ci zbudować taką relację.


                         

Tchnąć życie w Twoją markę?

Zróbmy to, wykorzystując storytelling. Skontaktuję się z Tobą jeszcze dziś lub najpóźniej jutro.


LUB ZADZWOŃ   12 345 4494