TWORZENIE STRON SPRZEDAŻOWYCH

    Zamów u nas treści, które przyniosą Ci sprzedaż


    Dobry sprzedawca to skarb. Wiesz o tym, prawda? A czy potrafisz sobie wyobrazić całą armię świetnych sprzedawców, którzy pracują dla Ciebie bez wytchnienia? 24 godziny na dobę! A do tego nie biorą za to pensji. Płacisz im tylko raz na początku, a potem już tylko generują dla Ciebie zyski. Tak właśnie działają profesjonalnie napisane, skuteczne treści sprzedażowe. Jeżeli Twoja sprzedaż w Internecie kuleje albo po prostu chcesz sprzedawać więcej - skorzystaj z pomocy naszych specjalistów od copywritingu sprzedażowego.

    KRÓTKO I NA TEMAT:

    [1] Napiszemy teksty, które przełożą się na wzrost sprzedaży

    Copywriting sprzedażowy to klasyka gatunku. Jeżeli potrzebujesz strony, która jak najlepiej konwertuje ruch na sprzedaż, pomożemy Ci to osiągnąć.

    [2] Copywriterzy, którzy mogą się pochwalić wynikami

    W naszym zespole pracują copywriterzy, którzy od lat specjalizują się w copywritingu sprzedażowym. Ich praca przekłada się na konkretne cyfry. A te robią wrażenie.

    [3] Testowanie i optymalizowanie konwersji

    Nie zadowalamy się przeciętnymi wynikami. W copywritingu sprzedażowym zawsze jest przestrzeń do poprawy. Naszym celem jest konwersja, która Cię rzeczywiście zadowoli.

    [4] Udoskonalanie istniejących już treści

    Możemy napisać tekst od początku lub przerobić istniejące już na stronie treści. Oczywiście jeżeli stanowią one solidną podstawę do zmian. 

    Zamów u nas treści, które przyniosą Ci sprzedaż
    ×
    ×
    ×
    ×
    Nasz sposób działania

    Standardy agencyjne

    Jeżeli interesują Cię oferowane przez nas usługi dotyczące copywritingu sprzedażowego, pozwól, że opowiemy Ci, jak przygotowujemy się i jak realizujemy zlecenia dla naszych klientów.

    Sprawdź, jak działamy --->

    • Poznajemy się

      Poznajemy Twoją firmę, produkt lub usługę. Dowiadujemy się, kim są Twoi klienci, jakie mają potrzeby i w jaki sposób Ty możesz je zaspokoić w sposób, który wyróżni Cię od konkurencji. Na tym etapie podamy Ci wstępną wycenę.

    • Briefing

      Tworzymy dokument, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wiele pytań, które Ci zadamy, naprowadzi Cię na nowy sposób myślenia o Twoich produktach. Twoje odpowiedzi pomogą nam lepiej Cię zrozumieć i opracować właściwy plan. Na tym etapie podamy Ci ostateczną wycenę.

    • Makieta strony sprzedażowej

      Kolejnym etapem będzie przeprowadzenie własnego researchu oraz zbudowanie strategii argumentacji sprzedażowej. Na jej podstawie powstanie pierwszy plan rozłożenia tekstów, czyli makieta strony www. To będzie nasz bazowy pomysł na teksty, który Ci przedstawimy.

    • Tworzenie tekstów i grafik

      Jeżeli nasza wstępna koncepcja Ci się spodoba, zabieramy się do pracy nad całością treści. Potrzebujemy na to zazwyczaj około 10 dni.

    • Poprawki i uzupełnienia

      Otrzymasz od nas szablon strony z roboczą wersją tekstów. To jest czas wnoszenia poprawek, zmieniania i dodawania elementów, których zabrakło. Zazwyczaj pracujemy na współdzielonym dokumencie w Google Docs, więc tego typu współpraca przebiega bardzo sprawnie.

    • Akceptacja

      Poprawiamy teksty do momentu Twojej ostatecznej akceptacji. Chcemy, żebyś był w 100% zadowolony z ostatecznej wersji.

    • Wdrożenie

      Przesyłamy Ci tekst do umieszczenia na Twojej stronie. Może on zawierać nasze uwagi lub instrukcje dla webmastera.

    • Optymalizacja

      Na Twoje życzenie możemy stworzyć dwie wersje tekstów lub pewnych ich elementów - np. nagłówków lub call to action - żeby przeprowadzić testy A/B. Możemy też po jakimś czasie dokonać z Tobą analizy wyników sprzedażowych i nanieść zmiany, które mogą ulepszyć stronę.

    Najczęściej Zadawane Pytania

    Jak długa powinna być strona sprzedażowa?

    Nie ma reguły. Są strony, którym wystarczy klika bloków tekstu, są też takie, które można przewijać „kilometrami”. Wszystko zależy od produktu, od grupy docelowej oraz od informacji, które muszą być przekazane. W wielu przypadkach dobrze opisana, długa oferta sprawdza się lepiej niż ta, która nie zawiera wszystkich potrzebnych informacji. Zaproponujemy Ci najlepsze wg nas rozwiązanie.

    Mój produkt nie różni się od konkurencyjnego, co wtedy?

    Okej. Być może jednak Twoja konkurencja nie potrafi zakomunikować pewnych informacji tak, jak my to dla Ciebie zrobimy. Nawet w niepozornym produkcie może skrywać się coś, co wzbudzi pragnienie Twoich odbiorców. Trzeba tylko to coś znaleźć lub mieć pomysł na argumentację sprzedażową. Znalezienie takiego zapalnika emocji to nasz główny cel.

    Czy gwarantujecie, że teksty będą lepiej sprzedawać?

    Nie możemy dać takiej gwarancji. Praktycznie zawsze sprzedaż rośnie. Nie zawsze jednak będzie to spektakularny wzrost. Statystyka jest po naszej stronie, ale copywriting to poligon prób i błędów. Nawet najlepsi copywriterzy szukają właściwych dróg, testując pewne pomysły i założenia. Oczywiście będziemy robić wszystko, żeby już od początku współpracy wykręcać dobre wyniki, ale nie chcemy obiecywać Ci, że każdy nasz tekst będzie żyłą złota. Nie poddajemy się jednak po pierwszych niepowodzeniach i jeżeli nadal będziesz chciał z nami współpracować, zrobimy wszystko, żeby trafić na właściwy trop.

    Co, jeżeli po czasie nie będę zadowolony z efektów?

    Ustalamy dodatkowe wynagrodzenie (będzie niższe niż w przypadku pierwszych tekstów) i możemy zająć się zmianami i optymalizacją treści. Zazwyczaj dzieje się to, gdy jesteśmy bogatsi o doświadczenia i wyposażeni w statystyki oraz nagrania z zachowania klientów na stronie - to bardzo cenne informacje, które mogą pomóc w dokonaniu właściwych zmian na stronie.

    Czy rozliczacie się za procent od wzrostu sprzedaży?

    W wyjątkowych przypadkach i w dobrze rokujących projektach tak. Jeżeli interesuje Cię taka forma współpracy, daj nam znać i opisz, jak według Ciebie mogłaby wyglądać taka forma rozliczeń.

    OUT OF THE BOX

    Powiązane usługi

    Content writing

    Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

    Więcej

    E-mail marketing

    Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

    Więcej

    Korekta tekstów i audyt językowy

    Korekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.

    Więcej