Klient: Kampania społecznościowa
Rodzaj zlecenia: Hasło pozycjonujące i spoty TV

Opis projektu:

Ogólnopolska kampania społeczna „Pij Mleko – Będzie Wielki” prowadzona jest już od wielu lat. Do udziału w niej zostały zaproszone znane osobistości ze świata filmu, muzyki i sportu. Kampanię realizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
IAA. Stroną kreacyjną zajmuje się agencja Communication Unlimited. Pracując właśnie w tej agencji stworzyłem hasło reklamujące kampanię oraz scenariusze do pierwszych czterech spotów telewizyjnych – z Bogusławem Lindą, Kayah, Krzysztofem Hołowczycem oraz z Jagną Marczułajtis. Dzięki ciekawemu pomysłowi oraz zakrojonej na szeroką skalę kampanii reklamowej, „Pij mleko – będziesz wielki” stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych haseł w polskiej reklamie. Według Instytutu MillwardBrown SMG/KRC zna je aż 98% Polaków. Kampania społeczna została nagrodzona w konkursie Effie Awards.