Portfolio haseł reklamowych



1 SEKUNDA, a w głowie klienta powstaje pozytywna myśl o Twojej marce.

I zagnieżdża się w niej na długo. Może na zawsze.

Poniżej znajdziesz kilkadziesiąt przykładów stworzonych przeze mnie claim'ów.
Wiele z nich z  znasz.  Warto mieć dobre hasło reklamowe.





Pij mleko. Będziesz wielki.



Hasło reklamowe miało w ciekawy i intrygujący sposób zachęcić dzieci i młodzież do picia mleka. Slogan reklamowy był ściśle związany ze scenariuszami spotów TV, w których pokazywane były znane „wielkie” gwiazdy kina, sportu, muzyki. Stworzone przeze mnie hasło reklamowe stało się jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sloganów.


98%
MillwardBrown SMG/KRC

Tyle procent dorosłych Polaków
zna to hasło reklamowe.

Galeria Mokotów. Moje miejsce.

Jedna z najbardziej znanych, ekskluzywnych galerii handlowych w Warszawie potrzebowała stworzyć hasło reklamowe, które będzie tworzyło silną więź z osobami, które odwiedzają to miejsce. Hasło, które sprawi, że odbiorca będzie się z nim utożsamiał. Stworzone przeze mnie – proste, a przez to bardzo mocne hasło reklamowe jest bez wątpienia esencją takiego przekazu.


Rzeczpospolita. Wiesz dobrze.

Krótkie i wieloznaczne hasło pozycjonujące dla dziennika Rzeczpospolita jest doskonałym przykładem na to, jaką moc ma syntagmiczny związek dwóch prostych słów. Slogan reklamowy był przez długi czas nieodłączną częścią logo dziennika Rzeczpospolita.



Igloo. Fresh Innovations.

Igloo to jeden z największych w Polsce i Europie Wschodniej producentów sprzętu chłodniczego. W dwóch słowach udało mi się zawrzeć główny benefit produktów marki Igloo – świeżość ich produktów oraz innowacyjny charakter firmy. Hasło reklamowe zostało stworzone w języku angielskim.




Epos. Sztuka kreowania czasu.

Na zlecenie firmy EPOS stworzyłem hasło reklamowe, które promuje tę markę w Polsce. EPOS to szwajcarski producent ekskluzywnych zegarków na rękę. Szczyci się perfekcyjnym, wykonaniem swoich produktów, rzemiosłem doprowadzonym do rangi sztuki. Slogan reklamowy ujmuje to wszystko w trzech słowach.



ARC Rynek Opinia. To, co istotne.

Dla jednego z największych polskich ośrodków badań rynku stworzyłem tag line komunikujący najważniejszą korzyść dla klientów firmy. Firma skupia się na dostarczaniu informacji, które w realny sposób przekładają się na ich wyniki finansowe. Moje hasło reklamowe od lat związane jest z tym klientem.




Eurosport. Wielki sport. Wielkie emocje.

Niniejsze hasło jest transkreacją angielskiej wersji sloganu All sports. All emotions. Powstało podczas mojej długoletniej współpracy z Eurosportem. W tym czasie stworzyłem dla nich dziesiątki tłumaczeń i tekstów lektorskich.    




Software mind. Focused on results.

Kolejny slogan reklamowy stworzony przeze mnie w języku angielskim. Tym razem klient (duża polska firma informatyczna) zwrócił się do mnie z prośbą o przygotowanie propozycji haseł, które w jasny sposób zakomunikują efektywność jego działań – fakt, że praca przekłada się na wyniki. Dzięki grze słów hasło dodatkowo zyskało na atrakcyjności.




Datev.pl. We know IT.

Carisma. Zmieniamy horyzont Twoich marzeń.

ATC. Your talent. Our experience.

Aveno Life. Massage starts here.

Equilibrium. Równowaga przestrzeni.

Fornett Consluting. Software to move the world.

Ekleim. Czysta przestrzeń biznesu.

CLS. Catering udanych konferencji.

Lifter. Czystość to inwestycja.

Eko Jurty. Natura na okrągło.

DPL. Na szybkim pasie sukcesu.

Remed. Nasza wiedza w Twoich rękach.

Jestem widoczny. Odbija mi rozsądek.

Wrocław. Tu żyję. Tu oddycham.

Spektrochem. Składniki Twojego sukcesu.

Chmurka.pl. Serwery najwyższych lotów.

Kroll Ontrack. Masz nas oddanych.


Napisz do mnie.  Będziesz wielki!




Czy Twoja marka ma hasło, które ją wspiera? Czy Twoi klienci, myśląc o Twojej firmie, mają w głowie przekaz, który porusza ich emocje? Zróbmy razem  hasło, które rozwali system.

© Copywriter.pl 2015 – 2017. All Rights Reserved.