• ZADZWOŃ DO MNIE: 12 345 44 94

Tłumaczenia tekstów – Mr. Green

Klient: Mr. Green Rodzaj zlecenia: Tłumaczenia tekstów Opis projektu: Tłumaczenia opisów gier w kasynie internetowym Mr. Green. Teksty należało napisać w sposób bardzo czytelny i łatwy w odbiorze.

Transkreacja i hasło reklamowe – Jim Beam

Klient: CEDC/Jim Beam Rodzaj zlecenia: Transkreacja i hasło reklamowe Opis projektu: Przygotowanie tłumaczeń specjalistycznych tekstów dla miłośników whiskey. Stworzenie polskiej wersji hasła reklamowego dla tego słynnego trunku.

Transkreacja i hasło pozycjonujące – Eurosport

Klient: Eurosport Rodzaj zlecenia: Transkreacja i hasło pozycjonujące Opis projektu: Przez wiele lat współpracowałem z firmą Eurosport robiąc dla niej cotygodniowe tłumaczenia zwiastunów dla obu programów sportowych. Dodatkowo stworzyłem również polską wersję hasła: „All sports. All emotions”

Galeria Mokotów – hasło reklamowe i inne działania

Klient: Galeria Mokotów Rodzaj zlecenia: Hasło reklamowe Opis projektu: Już od wielu lat Galeria Mokotów korzysta ze stworzonego przeze mnie hasła „Galeria Mokotów. Moje miejsce.” Pracując dla tego klienta przygotowywałem wiele materiałów reklamowych. Teksty ulotek, hasła do billboardów, reklamy radiowe, itp.

Żubrówka – teksty na etykiety

Klient: CEDC Rodzaj zlecenia: Teksty na etykiety Opis projektu: Słynna na całym świecie wódka z zieloną trawką to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Zadanie polegało na stworzeniu dwóch krótkich zdań zawierających esencję marki. W tego typu projektach ważne jest aby w odpowiedni sposób dobrać każde ze słów. Mało miejsca na etykiecie a tak wiele do przekazania. […]

Factory Outlet – nazwa wyprzedaży i scenariusze eventów

Klient: Factory Outlet Rodzaj zlecenia: Naming, scenariusze eventów Opis projektu: Hiszpański klient poprosił mnie o wymyślenie sugestywnej nazwy. Słowa, które będzie jeszcze bardziej promowało ideę wyprzedaży. Tak powstała Rozprzedaż – słowo istniejące w słowniku języka polskiego, ale do tamtej pory niewykorzystywane w przypadku promocji. Factory dzięki pionierskości „zawłaszczyło” sobie to słowo do swoich akcji marketingowych.