"Góra czy dół?"

"Słucham?"

"Idziesz na górę czy na dół? W piwnicy jest dział kreacji, na górze obsługa klienta."



Tak przed laty rozpoczęły się moje studenckie praktyki w jednej z warszawskich agencji reklamowych.

Wybrałem piwnicę.

Kto wie, czy wtedy nie zadecydowało się moje życie zawodowe, a z czasem także prywatne.

Tak spodobało mi się to umysłowe dżudżitsu, że zajmuję się nim już od 20 lat.

Przez pierwszych 6 lat pracowałem w dużych warszawskich agencjach reklamowych.

To właśnie w tym czasie stworzyłem kreację (hasło oraz scenariusze czterech pierwszych reklam) do słynnej kampanii społecznościowej "Pij Mleko. Będziesz wielki."

Miałem szczęście pracować w dobrych, renomowanych agencjach reklamowych.

Uczyłem się marketingu od najlepszych z branży. 

Przez lata moim mentorem był Paweł Kowalewski - wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.



Od 2004 roku pracuję już jako freelancer copywriter. 

Współpracuję bezpośrednio z działami marketingu wielu polskich i zagranicznych firm. 

Niedawno policzyłem, że jako freelancer pracowałem już dla ponad 250 marek.

Mam szczęście na stałe obsługiwać takie marki jak Orange Polska, LOT, czy Polski Bank Spółdzielczy. 

Pomagam zarówno dużym, jak również średnim i małym. 

Chętnie wspieram też firmy stawiające swoje pierwsze kroki w biznesie.

Na stałe współpracuję z wieloma uznanymi zagranicznymi agencjami marketingowymi, m.in.: belgijską Living Stone, brytyjską Toolbox Marketing oraz niemiecką agencją Textunion, w której reprezentuję Polskę w grupie międzynarodowych copywriterów.

Przez wiele lat pracowałem dla Eurosport Polska, opracowując zwiastuny dla ich kanałów sportowych. 



Oprócz copywritingu zajmuję się także consultingiem i szkoleniami. 

Z wielką satysfakcją prowadzę mój autorski kurs on-line "Copywriting Masterclass", ucząc moich studentów jak zostać rasowymi copywriterami.

Dzielę się tam moją wiedzą i doświadczeniami, pokazując, że prawdziwy copywriting to dużo więcej niż tylko zabawa słowami.

Bez dobrego zrozumienia, jak działa biznes oraz na czym polega skuteczny marketing, copywriter to jeździec bez głowy. 

Rozumiem biznes, gdyż sam jestem przedsiębiorcą.

Przez wiele lat z powodzeniem prowadziłem firmę importującą gadżety reklamowe. 

Hobbistycznie zarządzałem też sklepem Oliwy.pl - sprzedając on-line świeże, włoskie oliwy.

Jestem także właścicielem agencji namingowej działającej pod domeną Naming.pl



Copywriting okazał się dla mnie przepustką do wolności. 

Zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym.

Od 5 lat mieszkam w Indiach, na Goa. Mam tutaj dom tuż przy pięknej plaży.

Tutaj też mam swoje biuro i stąd obsługuję moich klientów. W Polsce pojawiam się jak bociany, gdy robi się ciepło.

Moim hobby jest pisanie scenariuszy i bajek dla dzieci. Najbardziej jestem dumny z bajki "Borsuk Karol", którą możesz znaleźć w Audiotece lub AppStorze.

Mam żonę i dwójkę dzieci. Bardzo lubię pistacje i medytację.



Tyle o mnie. A co u Ciebie?

Jeżeli masz projekt, który chciałbyś mi powierzyć - chętnie o tym porozmawiam.

Być może interesuje Cię mój kurs copywriterski? Tutaj znajdziesz o nim więcej szczegółów.

A może chesz się zapisać na mój newsletter? Piszę w nim o ciekawych rzeczach
- nie tylko związanych z copywritingiem.

A może tak po prostu chesz do mnie napisać i podzielić się swoimi przemyśleniami?

                         

Napisz do mnie

Odpowiem jeszcze dziś lub najpóźniej jutro.


LUB ZADZWOŃ   604 77 34 67