• ZADZWOŃ DO MNIE: 604 77 34 67
hasło reklamowe

Hasło reklamowe – twoje zdanie numer 1

Hasło reklamowe to pierwszy, a często jedyny kontakt, który nawiązujesz ze swoim klientem. Hasło reklamowe to obietnica, która może zmienić podejście odbiorcy do tekstu – z trybu przeglądającego na czytający. Hasło reklamowe ma być iskrą, która rozpali ciekawość twojego klienta. Obudzi go i wyrwie z jałowego letargu. Dzięki temu, przy przy dobrze wykonanej, dalszej robocie, możesz osiągnąć sukces – utrzymać uwagę klienta do momentu, w którym pojawi się w tekście – wezwanie do działania, tzw. call to action. Do tego jednak daleka droga. Musisz zdawać sobie sprawę, że bez dobrego hasła reklamowego reszta tekstu najprawdopodobniej okaże się całkowicie bezwartościowa – nawet jeżeli będzie to najlepszy, świetnie napisany tekst na stronę internetową.

 NAJPIERW MYŚL POTEM PISZ

Zanim zabierzesz się za pisanie tekstów, skup cały swój wysiłek na wymyśleniu dobrych sloganów czyli haseł reklamowych. Umiejętność tworzenia dobrych i skutecznych haseł reklamowych jest pierwszym krokiem, od którego powinieneś zacząć swoją copywriterską edukację. Oczywiście hasła reklamowe nigdy nie powinny powstawać bez kontekstu. Slogany są zawsze esencją tego, co chcesz zareklamować, a w dalszej kolejności sprzedać. Jeżeli więc masz zamiar napisać dobry tekst marketingowy, wpis na bloga, czy jakikolwiek inny tekst – pamiętaj, że prędzej czy później będziesz potrzebować dobrego hasła. Mądre książki mówią – wymyśl je na początku. Ja też staram się tak zrobić. Czasami jednak nie jestem do końca zadowolony z tego co powstało i podczas pisania tekstu – mam z tyłu głowy niedokończone zadanie. Kiedy pojawia się jakaś ciekawa myśl – sprawdzam czy nie mogę ubrać w nią moje poszukiwane hasło.

HASŁO REKLAMOWE TO OBIETNICA UBRANA W EMOCJE

Twoim zdaniem jest w jak najprostszy i nieprzekombinowany sposób zakomunikować potencjalnym klientom benefity, które otrzymają od Ciebie za to, że otworzą przed Tobą drzwi do swojej percepcji. W niektórych przypadkach te drzwi otworzą się na tyle, że będziesz mógł wsadzić tylko stopę i przez szparę w drzwiach pokazywać to co masz najlepszego. Jeżeli jednak Twoje hasło wykona dobrą robotę drzwi otworzą się przed tobą szeroko i tylko od twoich dalszych działań będzie zależało czy wjedziesz do środka czy zostaniesz w progu patrząc na klienta, który jeszcze przed chwilą uważał cię za całkiem ciekawego gościa.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*