• ZADZWOŃ DO MNIE: 12 345 44 94

Copywriting. Let’s go fishing.

Być może będę się dziś trochę powtarzał. Chciałbym jednak wrócić na chwilę do samego procesu wymyślania tekstów, czy haseł reklamowych przez copywritera. Gdy mamy wenę, dobry dzień w którym aż kipi w nas kreatywność  – jest to proces prosty i bezproblemowy. Gorzej jest jednak, gdy głowa jest zmęczona lub rozleniwiona i nie chce produkować ciekawych i wartościowych pomysłów. Jest jednak sposób by i w takiej sytuacji pomyślnie zrealizować projekt. Jak to zrobić? Trzeba usiąść na krześle i zacząć czekać. Tak czekać. Na tym polega copywriting.

Zaczyna się czekanie. Gdzieś wewnątrz czuję, że dobry pomysł to tylko kwestia czasu. Wiem, że niedługo pojawi się to, na co czekam. Jestem spokojny. Najważniejsze to nie wpadać w panikę. Nie zaczynać szukać na oślep. Spokojnie wyczekiwać. Obserwować myśli. Pamiętaj, twój umysł  zawsze chce Ci pomóc. On chce z tobą współpracować. Jeżeli okażesz mu zaufanie nie będziesz siać w nim niepokoju, dasz mu przestrzeń to rozwiązanie problemu przyjdzie nagle i nieoczekiwanie. Tak się właśnie dzieje. Tym jest właśnie copywriting.

copywriting

Im częściej będziesz dostrzegać ten proces tym większe będzie w tobie zaufanie do siebie. Owszem copywriter pracuje często pod presją czasu. Ale twój umysł o tym wie, przecież zerkasz na zegarek. Im bliżej czasu oddania projektu – tym bardziej się będzie starał. Jednak nawet, gdy Ci się nie uda pamiętaj – masz do tego pełne prawo – możesz z czystym sumieniem powiedzieć klientowi, że jeszcze nic nie wymyśliłeś, że nadal czekasz. Jeżeli klient jest mądry – zrozumie. Copywriting nie jest produkcją – przynajmniej nie powien nią być. Dobry pomysł wymaga natchnienia i/lub czasu. Oczywiście także odrobiny szczęścia. A może tu nie oszczęście chodzi? Pisałem już kiedyś, że umysł to tylko narzędzie – że dobre pomysły i idee rodzą się gdzieś głębiej. Nadal tak uważam. Dlatego też życzę wszystkim cierpliwości i wiary w to, że pomysł, idea na którą czekacie przyjdzie do Was prędzej czy później. Z takim nastawieniem jest dużo łatwiej tworzyć. Z takim nastawieniem copywriting jest dużo łatwiejszy.

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*