• ZADZWOŃ DO MNIE: 604 77 34 67

Miło jest być docenionym.

Pracując jako copywriter freelancer zajmuję się wieloma rodzajami projektów: pisanie tekstów na strony www, wymyślanie haseł, opracowywanie scenariuszy promocji i eventów, wymyślanie nazw firm, itd. Największą przyjemność sprawiają mi jednak wywiady korporacyjne. Z tego typu zleceniem zetknąłem się przed kilku laty, kiedy do współpracy zaprosiła mnie belgijska firma LivingStone – specjalizująca się w tzw. reference marketingu. Jeszcze wcześniej wywiady korporacyjne robiłem dla polskiego oddziału Det Norske Veritas.

Może to wrodzona ciekawość świata, a może fakt, że praca jako copywriter freelancer to raczej zawód dla samotnika, a wywiady są od tego odskocznią? Nie wiem. Fakt jednak pozostaje faktem. Kiedy siadam naprzeciw rozmówcy i mogę go pytać o jego pracę i biznes, w którym działa – rośnie we mnie fala pozytywnej energii. Buzia mi się szczerzy i jestem w swoim żywiole. Być może dzieje się tak dlatego, że ludzie z którymi do tej pory prowadziłem wywiady – szczerze lubili swoją pracę i opowiadali o niej z wielkim entuzjazmem. Praca z nimi była czystą przyjemnością. Jako osoba z zewnątrz miałem wolną rękę do zadawania jakichkolwiek – nawet najgłupszych pytań. Szczerze chciałem zrozumieć na czym polega ich biznes – słuchając w skupieniu i zadając coraz to bardziej szczegółowe pytania, zyskiwałem ich przychylność i zaufanie.

Efektem tego typu pracy są zazwyczaj ciekawe, wciągające wywiady i teksty marketingowe. Już w trakcie nagrywania rozmów wiem, że powstaje świetny materiał. Potwierdzeniem tego jest list którego fragment zamieszczam poniżej. To akceptacja materiałów wideo, z przeprowadzonymi przeze mnie wywiadami. Wykreśliłem w nim tylko nazwę klienta – jestem to tego zobligowany przez NDA.

Aż chce się pracować jako copywriter freelancer, jak się czyta takie ciepłe słowa.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.

*