• ZADZWOŃ DO MNIE: 12 345 44 94
Hasło reklamowe Nike ma ciekawą historię…

Hasło reklamowe Nike ma ciekawą historię…

Co mu strzeliło do głowy? Jest 17 stycznia 1977 roku. Utah. O ósmej rano Gary Mark Gilmore siada na krześle przed plutonem egzekucyjnym. To dwukrotny morderca skazany na karę śmierci po długim, bardzo głośnym procesie. Co ciekawe oskarżony sam domagał się dla siebie najsurowszej kary. Jego prośby zostały spełnione. Zanim padły strzały więzienny kapelan zapytał […]

5 sposobów na ciekawe teksty marketingowe

5 sposobów na ciekawe teksty marketingowe

  W szkole moich dzieci panie nigdy nie krzyczą. Serio. Jeżeli w klasie jest głośno i żaden z dzieciaków nie zwraca na nie uwagi to one po prostu zaczynają… śpiewać. Reakcja jest zawsze ta sama. Najpierw jedno dziecko cichnie, potem drugie, wkrótce cała klasa patrzy na wychowawczynie jak zahipnotyzowana. Wtedy pani urywa śpiew i wraca do […]

Copywriter zarobki – raport o zarobkach copywriterów

Copywriter zarobki – raport o zarobkach copywriterów

Raport o zarobkach w branży copywriterskiej Przyszedł mi do głowy pewien pomysł. Spróbujmy w tym miejscu stworzyć tablicę informacyjną o zarobkach copywriterów. Pozwoli to osobom starającym się o pracę lub ją zmieniającym wynegocjować jak najlepsze warunki. Jeżeli więc pracujesz jako copywriter i chciałbyś/chciałabyś wziąć udział w tym projekcie – proszę wyślij do mnie maila pod […]

Naming – kilka tysięcy za kilka liter

Naming – kilka tysięcy za kilka liter

copywriter + naming = ból głowy Dzisiaj trochę ponarzekam. Przez długi czas wmawiałem sobie jak pewnie każdy copywriter, że naming (wymyślanie nazw marek i firm) to przyjemne i ciekawe zajęcie. Po latach stwierdzam, że ze wszystkich zadań copywriterskich, naming stanowi dla mnie największe wyzwanie. Teraz, zanim podejmę się takiego zlecenia długo się nad tym zastanowię. […]

Kurs copywritingu – roboty budowlane

Kurs copywritingu – roboty budowlane

Kurs copywritingu. Jesteś zainteresowany? Jeżeli zaglądacie na moją stronę, zauważyliście zapewne, że od pewnego czasu noszę się z zamiarem stworzenia kursu dla copywriterów. To duży projekt, o którym myślę od dawna. Kurs copywritingu ma być ośmiotygodniowym cyklem warsztatów on-line zarówno dla początkujących copywriterów, jak i dla tych, którzy chcieliby postawić pierwsze kroki w tym zawodzie. Nie będę ukrywał, że stworzenie […]

Praca dla copywritera – jest jej coraz więcej.

Praca dla copywritera – jest jej coraz więcej.

Praca dla copywritera jest teraz na wyciągnięcie ręki. Rynek na potęgę potrzebuje ludzi piszących dobre teksty. Wartościowy content stał się towarem deficytowym. Wszystko zmieniło się od kiedy Google doszedł do słusznego wniosku, że aby strona osiągała dobre wyniki, algorytm wyszukiwarki nie będzie skupiał się na ilości linków prowadzących do strony www, ale przede wszystkim  na […]

Slogan reklamowy, sposób na podryw klienta

Slogan reklamowy, sposób na podryw klienta

Wyobraź sobie… Jesteś na przyjęciu. Urodziny znajomego. Tak się składa, że poza nim nie znasz tutaj nikogo. Wkrótce jednak każdy z gości się tobie przedstawia: „Piotrek”, „Adam”, „Karolina”, „Michał”, „Kasia”, „Kasia”, „Agata”, „Marek”, „Grzesiek”, „Ewa”, „Franek”, „Dagmara – wiesz, lubię interesujących ludzi, a Ty mi się od razu spodobałeś”, „ Iwona”, „Zbyszek”, „Janek”… Dagmara. Dagmara? […]

Dobry copywriter to żywy copywriter.

Dobry copywriter to żywy copywriter.

Szanuj się, a klienci będę szanować Ciebie. W dzisiejszych czasach dobry copywriter to prawdziwy skarb. Ci najlepsi nie narzekają na brak zleceń. Trzeba jednak pamiętać, że przepracowanie i napięte terminy zabijają efektywny i wartościowy copywriting. Zauważyłem, że wielu copywriterów narzeka na nadmiar zleceń – są przeciążeni pracą, zawalają terminy, a jakość ich pracy nie jest […]

Hasło reklamowe – czyli … but w drzwi.

Hasło reklamowe – czyli … but w drzwi.

Hasło reklamowe – twoje zdanie numer 1 Hasło reklamowe to pierwszy, a często jedyny kontakt, który nawiązujesz ze swoim klientem. Hasło reklamowe to obietnica, która może zmienić podejście odbiorcy do tekstu – z trybu przeglądającego na czytający. Hasło reklamowe ma być iskrą, która rozpali ciekawość twojego klienta. Obudzi go i wyrwie z jałowego letargu. Dzięki temu, przy […]

Słowa kluczowe – klucz do sukcesu

Słowa kluczowe – klucz do sukcesu

Teksty na strony internetowe bez słów kluczowych to już przeszłość Każdy copywriter piszący teksty na strony internetowe powinien posiadać dobrą, praktyczną wiedzę na temat wyboru odpowiednich słów kluczowych. Owszem możesz powiedzieć – to nie moja sprawa – tym zajmują się specjaliści od SEO – co jednak jeżeli klient zwróci się do Ciebie jako do eksperta […]

POLECAM AGENCJĘ SYNERGA