Ze względu na to, że zakres usług copywriterskich jest szeroki, a każde zlecenie należy dopasować indywidualnie do potrzeb i branży, cennik copywritera jest elastyczny.

Może się różnić w zależności od:

•rodzaju tekstu,
•długości (ilości znaków ze spacją),
•tematyki,
•terminu wykonania,
•częstotliwości współpracy,
•konieczności wcześniejszego przygotowania się, polegającego na reaserchu danej tematyki.

Do każdego zlecenia podchodzę więc indywidualnie, aby w pełni dopasować wieloletnie doświadczenie w branży i umiejętności do Twoich potrzeb. Ceny copywritingu podlegają również negocjacjom. Wspólnie przedyskutujemy wszystkie opcje, aby uzyskać rezultat, który w pełni zadowoli obie strony. Jeśli więc potrzebujesz :

•merytorycznych tekstów na swoją stronę internetową, które sprzedają;
•porywających haseł reklamowych;
•stworzenia rozpoznawalnej nazwy firmy;
•kreatywnych scenariuszy reklam;
•strategii marketingowych;
•szkoleń dla Twojego zespołu i nie tylko…

Zapraszam do kontaktu!

Jestem pewien, że wspólnymi siłami stworzymy niepowtarzalny projekt, który przyczyni się do sukcesu Twojej firmy.

Cennik takich treści jak: artykuły czy wpisy blogowe ustalany jest na podstawie liczby znaków ze spacjami.

Natomiast hasła reklamowe, slogany czy nazwy – od włożonej inwencji twórczej i złożoności tematu. Czasem przypomina to prawdziwą sztukę! 

Dokładna wycena jest więc uzależniona od charakteru zlecenia. Napisz do mnie i wskaż, jakiej usługi copywriterskiej potrzebujesz. 

Razem ustalimy cenę, która miło Cię zaskoczy.


Insert Image

                         

 Chcesz poznać dokładne ceny?