O mnie słów kilka

copywriter jarek kaniewskiKarierę zawodową jako copywriter rozpoczynałem w warszawskiej agencji reklamowej Image Art, która stworzyła m.in. legendarną kampanię Ojciec prać! Następnie pracowałem w agencjach Dialog Galicja (teraz w grupie Euro RSCG) oraz Communication Unlimited. Pracując dla tej ostatniej, opracowałem kreację i hasło reklamowe dla głośnej kampanii społecznej Pij mleko. Będziesz wielki, za którą wraz z moją agencją otrzymałem prestiżową nagrodę Effie Award.

Od 2004 roku pracuję jako freelancer copywriter. Współpracuję bezpośrednio z działami marketingów wielu polskich i zagranicznych firm oraz korporacji. Moimi klientami są również agencje reklamowe. Oprócz copwyritingu zajmuję się także consultingiem i szkoleniami. Na stałe współpracuję z wieloma uznanymi zagranicznymi agencjami marketingowymi, m.in.: belgijską Living Stone, brytyjską Toolbox Marketing oraz niemiecką agencją Textunion, w której reprezentuję Polskę w grupie międzynarodowych copywriterów. Przez wiele lat współpracowałem z firmą Eurosport Polska, opracowując zwiastuny dla obu kanałów sportowych. Byłem także tłumaczem list dialogowych dla Discovery Channel oraz Travel Channel.

Prywatnie jestem warszawianinem mieszkającym pomiędzy Krakowem a Goa. Mam żonę i dwójkę dzieci. Moim hobby jest pisanie scenariuszy filmowych oraz bajek. Jestem autorem książki oraz słuchowiska dla dzieci Borsuk Karol. Jestem również właścicielem agencji copywriterskiej Fabryka Tekstu oraz namingowej Syntagma, które są zapleczem dla moich działań zawodowych. Obecnie, w wolnym czasie tworzę praktyczny kurs dla copywriterów, który wkrótce będę prowadził na mojej stronie internetowej.

Zespół

Mój zespół to grono zaufanych, sprawdzonych copywriterów i redaktorów o różnych specjalizacjach. Wspólnie tworzymy strategie, koncepcje kreatywne oraz teksty i hasła, które wyróżniają się profesjonalnym, mądrym podejściem do marketingu. Jako head copywriter osobiście opiekuję się każdym projektem, dbając o to, żeby ostateczny efekt spełniał Państwa oczekiwania.

Naszymi klientami są największe polskie i zagraniczne firmy oraz instytucje, a także małe i średnie przedsiębiorstwa i osoby zaczynające dopiero swoją działalność w biznesie. Jesteśmy dla nich optymalnym wyborem, zawsze gdy szukają dobrych, doświadczonych copywriterów – osób, które każdy projekt traktuje poważnie i zaangażowaniem. Potwierdzeniem tego są szczere, ciepłe i niewymuszone komentarze od naszych klientów.

„Pij mleko.
Będziesz wielki”
to najbardziej
rozpozna-walna kampania społeczna w Polsce. Zna ją aż 95% dorosłych Polaków.

INSTYTUT MILLWARD BROWN SMG/KRC 

Szukasz dobrego, zaufanego copywritera? Skontaktuj się ze mną już teraz!

Szukasz dobrego, zaufanego copywritera? Skontaktuj się ze mną już teraz!