Jak tworzę dobrą nazwę?

Naming to poszukiwanie diamentów.
Wymaga skupienia, cierpliwości i dobrych narzędzi.

Mój proces twórczy opiera się na metodach bazujących na know-how najlepszych zachodnich firm namingowych. W mojej pracy korzystam również również ze zdobytego przez lata doświadczenia. Z wymyślonych przeze mnie nazw wybieram te, które spełniają restrykcyjne wymagania założonych wcześniej strategii, obwarowań lingwistycznych oraz są wolne od roszczeń prawnych i patentowych.

Wspólny proces twórczy.
To ma być Twoja nazwa, działajmy więc razem.

Naming wymaga stałej współpracy z Klientem.  Nie unikam więc częstych kontaktów i wymiany korespondencji. Z uwagą wsłuchuję się we wszystkie uwagi i sugestie moich Klientów. Moja wiedza na temat namingu, w połączeniu z Twoją znajomością rynku  jest bezcennym kapitałem, na którym opieram współpracę.

Łatwo się nie poddaję. 
Wiem, że ona tam gdzieś jest.

Proces namingowy to bardzo wyczerpująca i czasochłonna praca. Wydawać by się mogło, że wymyślenie jednego wyrazu to prosta sprawa. Często jednak poszukiwania dobrej nazwy trwają tygodniami. Wiem jak zoptymalizować ten proces, sprawić by był jak najbardziej efektywny. Dysponuję narzędziami oraz w razie potrzeby zapleczem sprawdzonych współpracowników, którzy mi w tym pomagają.

To się nazywa mieć szczęście!
Właśnie znalazłeś copywritera, który Ci pomoże.

Napisz do mnie
50

Prowadzona przeze mnie agencja namingowa Syntagma od lat zajmuje się obsługą firmy Orange w Polsce.

Nazwy, które stworzyłem:

MOJE USŁUGI NAMINGOWE TO:
NAPISZ DO MNIE
Wieloletnie doświadczenie
Od lat współpracuję z największymi firmami pomagając im w tworzeniu nazw marek, usług i produktów.
Skupienie na Twoich potrzebach
Od początku współpracy staram się dobrze zrozumieć Twoje potrzeby, tak żeby projekt podążał we właściwym kierunku.
Sprawdzone metody i narzędzia
Dysponuję specjalistycznymi narzędziami i materiałami umożliwiającymi mi skuteczny naming dla firm.
Twoja silna, zapamiętywalna nazwa
Stworzę dla Twojej firmy nazwę, która będzie skutecznie wyróżniać się na rynku
Decyzja, od której wszystko się zaczyna
Wybór nazwy nowej firmy lub marki jest kluczową decyzją, od której należy zacząć działania marketingowe.

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości